Hoofdstuk 2:

366 43 4
                                    

-Lily's POV

'James! Houd nou eens op!' zeg ik geïriteerd. 'Kom op zussie. Wat doe ik?' vraagt hij nonchalant. 'Van alles en nog wat!' zeg ik boos.

Rose en Hugo komen aanlopen. 'Rose!' zeg ik blij. 'Lily!' zegt ze, terwijl ze naar me toeloopt. Ik geef haar een knuffel.

'Heb je de Tom nogwattes al gezien?' vraagt Rose. 'Ja...' zeg ik nerveus. 'Rare jongen,' zegt James. 'James, hoe vaak heb ik je al gevraagd om gewoon je bek te houden?!' bijt ik hem toe. 'Even tellen... Een, twee... Al vijftien keer vandaag!' zegt James vrolijk.

Ik keer mijn hoofd weg van hem. 'Waarom zijn broers zo irritant?' fluister ik tegen Rose. 'Omdat... James gewoon irritant is?' antwoordt ze. 'Ja dat vooral. Kijk ik bedoel, Albus is echt een schat!' zeg ik net iets te hard. 'Zus, niet met je eigen broer daten!' zegt James plagend.

'Houd nou eens een keer je bek!' zeg ik woedend. 'Houd nou eens een keer je bek,' zegt James me na. Ik loop weg en zie Tom Elldir. 'Hi,' zeg ik blij. 'Ik hoorde je net te keer gaan tegen je broers...' zegt hij. 'Tja... James is gewoon zo irritant,' zeg ik.

-James POV

Ik zie Lily met die nieuwe jongen praten. Tom Elldir... 'Zussie? Nieuw vriendje?' zeg ik plagend. Ze kijkt me aan. En loopt boos weg terwijl ze die Tom mee trekt. 'Albus... Wat vind jij? Moet ik aardiger zijn?' vraag ik. 'Tegen wie?' vraagt Albus. 'Tegen ons kleine zusje,' zeg ik. 'Ja, mam zei dat je haar niet meer mocht plagen,' zegt Albus nonchalant. 'Weet ik. Maar ik mag toch een grapje maken?' vraag ik hem lachend.

-Lily's POV

'Kom je bij mij zitten?' vraagt Tom. 'Ja, alles is beter dan bij James!' zeg ik. 'O dus ik ben niet goed?' vraagt hij lachend. Ik lach mee. De hele treinreis hebben we samen lol. Ik vertel Tom alles over James en Albus.

Ik zie Zweinstein liggen. 'Shit! Ik moet me nog omkleden!' zeg ik. 'Ga dat dan maar snel doen,' zegt Tom. En ik loop weg.

(MashanXx)

The Watch Of The Wings | Harry Potter: New GenerationWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu