Merhaba arkadaşlar ben GARRYBAN bu kitabı bu Kimliğe bürünerek yazacağım ben aslında GAMER, yani Oyuncuyum. Olduğu kadar ve senelerdir bu NİCK yani Takma ismi kullanırım. Garryban okunuşu Garibandır Öncelik olarak direk Gariban diye düşündüm lakin bir süprizi yada büyüsü olmadığı için düşünceye daldım yaklaşık 2 saatin sonunda Gar Gari Garr diye düşünürken en Garry çıktı daha sonra Garryban neden olmasın dedim , ve Garryban oldu böylece senelerdir kullandığım Takma ismim olmuş oldu, Garryban. Bu kitabımı da bu Takma adım ile yazacağım.
Tanıtım
Devasa bir evren ve bu evreni Yok oluşa sürükleyen Deneyler ve onların Hatalar sonucu ortaya çıkan birden fazla Virüsler bu virüslerin çoğu insanlık için tehlikeli olsa bile bazıları ise insanlık için Antikor yani kurtarıcı Nitelikte, Bu kötü virüsler insana bulaştığı zaman çok kötü etkiler oluyor , bazı Etkileri ise Kafayı yiyorlar deliriyorlar ve Zombi haline bürünüyorlar yada Acımasız birer katil oluyor. Önüne çıkan her şeyi yakıyor yıkıyor ve Yok ediyorlar, onların acıması yok onlar birer Şeytan. Bu hikaye de Antikor ve Bu virüsü ortadan kaldırmak için özel bir ekip Kuruldu ekip üyeleri
Bulut Karayıl
Aslı Tekin
Leyla Pekin
Cem Kurt
Polat DiyarEkibin adı ise Kod adı; Siyah evren. bu ekibin amacı çalışmak çalışmak ve yine çalışmak bunun neticesin de Bu virüsleri azaltıp yok etmek !
PEKİ SİZCE BUNU BAŞARABİLECEKLER Mİ , KİTABI KÜTÜPHANE BÖLÜMÜNE EKLEMEYİ VE BÖLÜMLER DE BUNU ANLAMAYI BANA YARDIM ETMEYİ UNUTMAYIN !
Benim amacım profesyonel bir kitap yazmak çizmek değildir.
Kafama göre yazacağım ve bunun için hatalar olabilir yazım yanlışları devrik cümleler ve benzeri olaylar bunlar konusun da sizden yardım istiyorum bunları görürseniz bana doğrusunu atıp düzeltmemi söyleyebilirsiniz Özel Mesaj kutum hepinize açıktır yardımlarınız benim için Onurdur , DESTEKLERİNİZİ EKSİK ETMEYİNİZ.Kitabın bölümlerini genel olarak kısa tutmayı planlıyorum uzun kurgular beni de sizi de sıkacağını düşünerek kısa tadın da kurgular ve bölümler daha iyi olacağını düşünüyorum. Bu yüzden bölümler kısa olacaktır bilginize !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod adı; Siyah Evren
Short StoryBüyük devasa bir evren, yok oluşun eşiğinde. Yapılan deneyler ve bunların sonucu oluşan hatalar çeşitli Virüsleri ortaya çıkardı çoğu virüs tehlikeli olsa da bir kaçı ise tehlikeli virüslere karşı antikor görevi görüp, Kötü virüsü düzeltip iyileştir...