Bu bölüm de unuttuğum bir şeyi yapıyoruz. Karekterleri tanıyoruz. Evet unuttum yeni aklıma geldi hahaha.
Bulut Karayıl; Bulut Karayıl ekibin lideri olup 1.87 boyun da 88 kilo olup kaslı yakışıklı ve sempatik ayrıca karizmatik ayrıca neyse işte böyle birisi aynı Yazarınız gibi mükemmel yani.
Aslı Tekin; Aslı ekibin beyin takımın da yer alıyor Çok maceracı aksiyon sever ayrıca kelle kesmeyi de sever. Cem'in dediği gibi tam bir Makina. Ayrıca 1.64 olup 59 kilo ela gözlü ve esmer.
Cem Kurt; Cem tam bir sayko eğlenceli matrak deli ruhlu takımın enerji kaynağı, en ufak şeyden mutlu olan ve eğlenen Cem bu takım için bulunmaz bir antiko... Pardon nimet Cem tam bir adam gibi adam yüreğimi yaka... neyse Cem adamdır ayrıca 1.75 oluo 64 kilo mavi gözlü sarışın.
Leyla Pekin; Leyla ekibin Buluttan sonra ki Lideri olup gerçek bir Lider Ruhlu kişiliğe sahiptir yeri gelir bulutun beceremediği çoğu şeyi becerir ve yapar ekip tarafından çok sevilse de bazı zamanlar aşırı uzun konuşmaları ekibi bayıyor. Tam bir Deha ! 1.32 şaka şaka 1.71 63 kilo kahverengi gözlü esmer ve güler yüzlü birisi. Ayak numarası 36.5 haha.
Polat Diyar; Polat adını Kurtlar vadisi Polat Alemdar'dan almıştır Babası zamanın da koyu bir Kurtlar Vadisi hayranı olup her sene memati baş ve süleyman çakır için hayır duaları okutuyor mevlit düzenliyor ve namaz kıldırıyordur. Bir oğlu olacağını öğrendiği an her şey onun için değişmişti. Onun adını Polat koyacaktı Polat Diyar. Neyse ki o Polat Alemdar gibi roket atar yada mermi gibi unsurlara kafa atmıyor gayet sakin ve mantıklı ilerliyor her şeyi planlayarak yerine getiriyor. Polat Alemdar gibi olsaydı işimiz çok zordu. 1.99 boy. 110 kilo olup
" yiyebilen varsa yesin gardaş " demesiyle ünlüdür. Yeşil gözlü bir devdir adeta.Fazla ayrıntıya girmedim bu kadar yeterlidir diye düşündüm.
Favori karakteriniz kim ?
Desteklerinizi eksik etmeyiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod adı; Siyah Evren
Short StoryBüyük devasa bir evren, yok oluşun eşiğinde. Yapılan deneyler ve bunların sonucu oluşan hatalar çeşitli Virüsleri ortaya çıkardı çoğu virüs tehlikeli olsa da bir kaçı ise tehlikeli virüslere karşı antikor görevi görüp, Kötü virüsü düzeltip iyileştir...