18

208 15 0
                                    

Τεό: είσαι καλά Μυρτάλη;

Μυρτάλη: εεε ναι ναι μια χαρά είμαι.

Στέφανος: σίγουρα είσαι καλά; Γτ είσαι λες και είδες κάποιον και φοβήθηκες.

Μυρτάλη: όχι όχι όλα καλά είναι.

Και ευτυχώς εκείνη την στιγμή χτύπησε το κουδούνι και γλυτωσα από τις ερωτήσεις.

Στην τάξη είμαι εγώ ο Τεό η Μάνια και ο Στέφανος και αναγκαστικά κάθομαι με το Στέφανο.

Καθηγήτρια: καλημέρα παιδιά. Σήμερα θα έχουμε στην τάξη και έναν καινούριο μαθητή. Αγόρι μου πέρνα μέσα.

Εγώ δεν δίνω σημασία και ζωγραφίζω το τετράδιο μου μέχρι που με σκουνταει κάποιος και εκείνη την στιγμή βλέπω αυτόν τον τύπο που με τρομάζει πολύ θα έλεγα.

Καθηγήτρια: λοιπόν παιδιά από εδώ ο Σπύρος Παυλίδης λοιπόν παιδί μου βρες μια κενή θέση και κάτσε.

Σπύρος: μάλιστα κυρία λέει ο ψυχακιας ενώ συνεχίζει να με κοιτάει με το τρομακτικό βλέμμα του.

Μάνια: Μυρτάλη το είδες και εσύ η είναι η ιδέα μου.

Μυρτάλη: όχι δεν είναι η ιδέα σου.

Στέφανος: αυτός δεν είναι που σε κοιτούσε και στο μπαρ;

Μυρτάλη: ναι αυτός είναι άλλα δεν έχω ιδέα τι δουλειά έχει εδώ.

Τεό: έχει αυτό το ύφος λες και το έσκασε από το τρελαδικο.

Καθηγήτρια: τι θα γίνει με εσάς τους τέσσερις εκεί πίσω; Θέλετε μήπως και κανένα καφεδάκι;

Μυρτάλη: μπα ήπια στο σπίτι ευχαριστώ πολύ.

Και όλοι η τάξη γέλασε αλλά κόπηκε αμέσως από το άγριο βλέμμα της καθηγήτριας.

Καθηγήτρια: σκασμός όλοι. Μυρτάλη και οι άλλοι τρεις έξω τώρα.

Τεό: οοοο τέλεια και βαριόμουν πολύ το μάθημα της καρακαξας.

Λέει ο αδερφός μου και όλοι γελάνε.

Καθηγήτρια: σκασμός. Έξω ΤΏΡΑ.

Στέφανος: εντάξει κυρία πως κάνετε έτσι θα βγούμε. Αλλά πολλά νεύρα έχετε μήπως ο άντρας σας δεν σας ικανοποιεί καλά.

Λέει ο Στέφανος και όλοι η τάξη έχει λυθεί στα γέλια.

Καθηγήτρια: Ιωάννου στο διευθυντή αμέσως και η άλλοι τρεις έξω τώρα γκαριζει η άλλη και βγαίνουμε έξω ενώ συνεχίζουμε να γελάμε.

Μυρτάλη: αυτό που της είπες ναι μεν ήταν καλό αλλά ήταν και κακό. Αλλά ξέρεις κάτι; Ποιος χέστηκε.

Μάνια: σωστή κολλητή.

Τεό: μας έβγαλε που μας έβγαλε δεν πάμε στην τραπεζαρία για καφέ;

Μυρτάλη: πάμε.

Η ΑλλαγήWhere stories live. Discover now