κεφάλαιο 10

377 21 0
                                    

Αφού φτάσαμε στο μπαρ μπήκαμε και ευτυχώς για εμάς είχε τραπέζι και αφού κάτσαμε μας πλησίασε έναν σερβιτόρος ο οποίος με κοιτούσε.

Σερβιτόρος: τι θα θέλατε; Ρώτησε και αφού απάντησαν γυρνάει σε μένα. Εσύ κούκλα τι θα πάρεις;.

Μυρτάλη: μια βότκα βύσσινο.

Στέφανος: έφυγες τώρα του είπε άγρια.

Τι τον έπιασε αυτόν τώρα;

Σε θέλει.

Τι λες καλέ.

Την αλήθεια κοπέλα μου σε θέλει δεν το βλέπεις.

Σιγά μη με θέλει τόσες υπάρχουν εμένα θα γυρίσει να κοιτάξει.

Από αυτή την μείνει συζήτηση μας την έκοψε ο σερβιτόρος που έφερε τις παραγγελίες και σε μένα μαζί με την βότκα μου έδωσε και ένα χαρτάκι.

Σερβιτόρος: πάρε με για καφέ κούκλα.

Δεν πρόλαβα καλά καλά να το ανοίξω και ο Στέφανος που καθόταν δίπλα μου το πήρε και το έσκισε.

Μυρτάλη: τι κάνεις εκεί;

Στέφανος: να γαμησει ήθελε.

Μυρτάλη: και εσένα τι σε νοιάζει;

Στέφανος: δεν με νοιάζει.

Μυρτάλη: τότε μην ασχολείσαι αν θέλω θα πάω να γαμηθω κι όλας δεν θα πάρω και την άδεια σου κι όλας.

Στέφανος: εεεε φυσικά σαν όλες τις άλλες είσαι μια πουτανα.

Μυρτάλη: εεεε είσαι πολύ μαλακας αγοράκι μου του λέω και το χαστουκιζω τόσο δυνατά που ακούστηκε πλατσ που έκανε τα παιδιά να γυρίσουν προς το μέρος μας.

Τεό: τι έγινε ρε παιδιά; Μυρτάλη γτ χαστουκισες τον Στέφανο;

Μυρτάλη: ρώτα τον μαλακα τον φίλο σου να σου πει. Εγώ φεύγω η διάθεση μου χάλασε.

Λιάνα: έλα ρε Μυρτάλη.

Μυρτάλη: όχι φεύγω γεια λέω.

Βγαίνω έξω περπατώντας για να βρω ταξί μέχρι που νιώθω ένα χέρι να με τραβάει.

Μυρτάλη: τι θες πάλι να με βρίσεις θες έλα βρίσε με του λέω.

Εκείνη την ώρα κάνει κάτι που δεν το περίμενα με φιλάει και εγώ η ηλίθια για αντί να τον διώξω ανταποδίδω.

Μυρτάλη: γτ το έκανες αυτό του λέω μιας που απομακρυνθηκαμε λόγο οξυγόνου.

Στέφανος: ήταν ο μόνος τρόπος για να σταματήσεις να μιλάς.

Μυρτάλη: βρε άντε μου στο διάολο μαλακα και το ξανά χαστουκιζω.

Στέφανος: ΣΕ ΕΜΈΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΆ ΣΗΚΏΣΕΙΣ ΧΈΡΙ ΑΛΛΙΏΣ ΘΑ ΣΤΟ ΚΌΨΩ ΤΟ ΚΑΤΆΛΑΒΕΣ. ΤΟ ΚΑΤΆΛΑΒΕΣ ΛΈΩ;

Μυρτάλη: δεν σε φοβάμαι Στέφανε όχι ποια τι νόμιζες ότι θα μείνω εκείνο το κοριτσάκι που το βριζατε και χτυπούσατε και δεν έφτιαχνα τίποτα; Όχι Στέφανε δεν είμαι εκείνο το κοριτσάκι πλέον οπότε σε εμένα δεν θα φωνάζεις και δεν θα μου λες τι να κάνω. Αντιλαβου; Η να στο πω και στα κινέζικα.

 

Λοιπόν γεια σας γεια σας είπα σήμερα να ανεβάσω ένα κεφάλαιο επειδή έχω γιορτή σήμερα και μιας που έχω γιορτή είπα να σας δώσω ένα κεφάλαιο.

Επειδή θα με πείτε να ανεβάσω και άλλο κεφάλαιο σας ενημερώνω από τώρα ότι το επόμενο κεφάλαιο δεν ξέρω πότε θα ανέβει ακριβώς γτ έχω και άλλη μία ιστορία όπου γράφω και έχω είδη ανεβάσει ένα κεφάλαιο.

Θα σας παρακαλούσα πολύ όπως διαβάζετε και αυτή και πατάτε ⭐ όπως και στις άλλες δύο ιστορίες μου που έχω ολόκληρη. Οπότε θα σας παρακαλούσα να ρίξετε μια ματιά και στην καινούργια ιστορία που έχω ανεβάσει το πρώτο κεφάλαιο και να την διαβάσετε και να πατήσετε ενα ⭐.

Καλό βράδυ ❤️ και καλή ανάγνωση.

Η ΑλλαγήDonde viven las historias. Descúbrelo ahora