κεφάλαιο 12

356 20 1
                                    

Ήμαστε τόσες ώρες στο εμπορικό και έχουμε ψωνίσει το μισό κυριολεκτικά.

Μυρτάλη: κορίτσια πάμε να φάμε κάτι πείνασα και κουραστικά τόσες ώρες.

Αλέξα: ναι κορίτσια έχει δίκιο η Μυρτάλη πάμε να κάτσουμε να φάμε και εγώ κουραστικά τόσες ώρες.

Λιάνα: οκ πάμε.

Μυρτάλη: κοιτάξτε ποιοί είναι μαζί με τα αγόρια σας. Οι πουτανες του σχολείου.

Ιννα: θα την σκοτώσω την Μαίρη.

Λιάνα: γεια σου αγάπη μου.

Άλεξ: γεια σου μωρό μου.

Ιννα: τι έγινε αγάπη μου όλα καλά;

Άκης: αγάπη μου αυτή έκατσε πάνω μου εγώ προσπαθούσα να την διώξω.

Ιννα: εσένα αγάπη μου σε πιστεύω και σε εμπιστεύομαι άλλη δεν εμπιστεύομαι.

Μαίρη: βλέπω έχετε καινούριο μέλος στην παρέα. Την διώξατε την χοντρελο;

Τεό: πρόσεχε πως μιλάς για την αδερφή μου πουτανα.

Μυρτάλη: ας την αδερφούλη πλέον ότι και να πει αυτή και οι άλλες δύο πουτανες δεν με αγγίζουν συναισθηματικά πλέον.

Νάνσυ: εσύ πάλι ποια είσαι;

Μυρτάλη: η Μυρτάλη είμαι.

Νάνσυ: ωπ η χοντρούλα άλλαξε.

Μυρτάλη: εγώ τουλάχιστον άλλαξα ενώ εσύ έμεινες ίδια και χειρότερα από πριν.

Σάρα: τι εννοείς;

Μυρτάλη: ότι μείνατε το ίδιο πουτανες. Επίσης έμαθα και για τις παρτούζες τις περνάτε καλά ο ένας δεν σας έφτανε. Άντε αλέ τώρα βρομιζετε το περιβάλλον και με το που υπάρχετε εντο μεταξύ οι άλλοι είχα λυθεί στα γέλια.

Νάνσυ: στεφανουκο μου δεν θα πεις τίποτα;

Στέφανος: πρώτον μη με ξανά πεις έτσι και δεύτερον σιγά μην πω τίποτα και λίγα σου είπε.

Νάνσυ: εμείς δεν τελειώσαμε ηλίθια.

Μυρτάλη: σε φοβήθηκα τώρα δες πως τρέμω σαν ζελέ. Άντε στο διάολο έχει θέση και για σένα και χαιρετίσματα δώσε του με τόσους που έχω διαολοστηλη.

Και έφυγε κόκκινη από τα νευρα.

Σκοτ: πωωωω φιλενάδα να αγιασει το στόμα σου.

Τόμας: τελικά κάτι έμαθες κάτι από αυτά που σου μάθαμε.

Ματτ: ελπίζω από αυτά που σου έδειξα σχετικά με το μποξ χρησημευσαν σε κάτι.

Μυρτάλη: τι εννοείς;

Ματτ: από τα δύο χαστούκια που έδωσες στο Στέφανο όταν επέστρεψε στο μπαρ το μάγουλο του ήταν κόκκινο.

Μυρτάλη: αλλη φορά να προσέχει τι λέει.

Στέφανος: σιγά μην σε φοβηθω.

Μυρτάλη: αν φας κλοτσιά στα αρχηδια θα σου πω εγώ.

Τεό: Μυρτάλη γλώσσα.

Μυρτάλη: καλά.

Άλεξ: και εσύ ρε μαλακα μην την τσιγγλας.

Η ΑλλαγήTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang