Μετά από 7 ώρες μάθημα και άσχημα λόγια από τον αδερφό μου και την παρέα του και δεν μπορώ να καταλάβω τι τους έχω κάνει και με βρίζουν με το Τεό μέχρι τη τρίτη γυμνασίου τα πηγαίναμε καλά μετά στην πρώτη λυκείου απομακρύνθηκε και εγώ τον είχα ανάγκη εκείνη την περίοδο και δεν ήταν δίπλα.
Μυρτάλη: μαμά γύρισα.
Μαμά: στην κουζίνα.
Μυρτάλη: ο μπαμπάς;
Μαμά: σε λίγο θα έρθει.
Τεό: μαμά ήρθα. Λοιπόν τι έχετε να μας πείτε.
Μαμά: όταν έρθει ο πατέρας σας. Γεια σας παιδιά.
Αααα ναι μαζί με τον αδερφό μου ήρθε όλο το κρου μαζί.
Μπαμπάς: γεια σας παιδιά. Γεια σου πριγκίπισσα μου.
Μυρτάλη: γεια σου μπαμπακουλη μου.
Μαμά: πάμε στο σαλόνι να κάτσουμε.
Μπαμπάς: λοιπόν παιδιά από τη δουλειά μου με στέλνουν στην Αμερική για σχεδόν 10 μήνες.
Μυρτάλη: τι! Και πως θα σε βλέπουμε;
Μπαμπάς: θα έρχομαι στις γιορτές.
Μυρτάλη: μπαμπά μου να σου ζητήσω μια χάρη;
Μπαμπάς: πες πριγκίπισσα.
Μυρτάλη: θέλω να έρθω μαζί σου.
Όλοι: τι!
Μαμά: σίγουρα γλυκιά μου;
Μυρτάλη: ναι μαμά μου θέλω να πάω με το μπαμπά στην Αμερική.
Μαμά: εντάξει κορίτσι μου όπως θες αλλά θα μιλάμε σχεδόν κάθε μέρα από βίντεο κλήση.
Μυρτάλη: εντάξει μαμά μου. Μπαμπά πότε φεύγουμε;
Μπαμπάς: αύριο οπότε πήγαινε να ετοιμάσεις τα πράγματα σου.
Μυρτάλη: εντάξει μπαμπά μου πάω.
Τεό pov
Δηλαδή θα φύγει;
Εσύ τώρα δηλαδή νοιάζεσαι;
Φυσικά και νοιάζομαι αδερφή μου είναι.
Τώρα σε έπιασε ο πόνος για την αδερφή σου μετά από όλα όσα της έχεις κάνει εσύ και η παρέα σου.
Ήταν για το καλό της.
Δικαιολογίες.
Στέφανος: τελικά φεύγει η αδερφή σου;
Τεό: ναι και μη μου το θυμηζεις.
Άλεξ: είμαι σίγουρος ότι φεύγει εξαιτίας σας. Εσείς την πειράζετε όλη την ώρα.
Άκης: έχει δίκιο εμείς φταίμε αλλά ξες ότι δεν μπορούσαμε αλλιώς.
Άλεξ: σας είχα πει να μην μπλέξετε και εσείς τι κάνατε μπλεξατε.
Στέφανος: έχεις δίκιο φίλε αλλά ξες ότι προσπαθούμε να ξεμπλέξουμε.
Άλεξ: ευτυχώς που δεν σας άκουσα και δεν δεν έμπλεξα και εγώ στις μαλακίες που μπλεξατε εσείς.
Τεό: και τι θες να κάνουμε τώρα;
Άλεξ: αν δεν έχετε ξεμπλέξει μέχρι να έρθει η Μυρτάλη θα τις τα πω όλα και ξέρετε ότι θα το κάνω. Εγώ φεύγω.
Τα ονόματα που τα αντικατέστησα ήταν Μυρτάλη και Στέφανος δύο ονόματα που το ένα το ακούς συχνά και το άλλο σπάνια. Το Μυρτάλη το άκουσα για πρώτη φορά χθες από την καινούργια σειρά του Mega η Γη της ελιάς μια σειρά που μου άρεσε αρκετά. Εκεί άκουσα και το όνομα που σαν όνομα το λάτρεψα αρκετά. Σας προτείνω να την δείτε και εσείς την σειρά είναι πάρα πολύ ωραία σειρά με μυστήριο με μυστικά και πολλά άλλα τα οποία μου αρέσουν σε μια σειρά θα την λατρέψετε είμαι σίγουρη. Επίσης είναι γυρισμένη στην Μάνη που από ότι είδα στην σειρά η Μάνη είναι υπέροχο μέρος και ήσυχο για διακοπές.
Στις ειδοποιήσεις εμένα δεν μου βγάζει να με ενημερώσει ότι έχει ανέβει το κεφάλαιο ενώ τις ανακοινώσεις που έκανα στις δύο προηγούμενες ιστορίες μου ήρθε ειδοποίηση.
YOU ARE READING
Η Αλλαγή
General FictionΕίναι η Μυρτάλη ένα 17 χρόνο κορίτσι έχει έναν δίδυμο αδερφό το Τεό έχε δύο κολλητές της Λιάνα και την Ιννα. Η Μυρτάλη στο σχολείο της δέχεται μπουλινγκ από δύο παρέες λόγω των κιλών της και το πως ντύνεται η μία παρέα είναι αγοριών των bad boys όπο...