Patru

1.5K 78 1
                                    

Wolf

Rahat ! Urăsc să văd cum amicul meu o sărută pe Holland . Încercarea mea de a o face pe Tory să mă sărute a eșuat . Joi seară când mă întorc de la antrenamente , singur pentru că Wayne a plecat să o ia pe Holland de la serviciu iar Dean a rămas cu Owen . Este ciudat că nu-mi arde de petreceri ..sunt extenuat , antrenorul Hoffman nu glumește când zice că și citez : Vă muncesc până faceți spume la gura '' . Pentru că așa e , am transpirat mai mult decât credeam că e posibil . Pe la jumătatea drumului spre cămin telefonul meu sună și primul lucru care mă gândesc e Tory ,tipa care se îmbujorează când mă vede , dar toate au efectul ăsta când mă văd . Spre dezamăgirea mea..e mama .

- Alo ?

- Wolfgang ! Bună puiule !

Răsuflu adânc și zic

- Am stabilit că nu-mi zici pe numele întreg

Nu-mi place când lumea râde de numele meu întreg . Amintirea de la petrecerea de anul trecut când Dean s-a îmbătat și râdea de mine cum că aș fi copilul lui Lady Gaga mă scotea din minți .

- Hai nu fi așa țâfnos , zi lui mama cum merg treburile ? Dacă aș avea un fiu responsabil m-ar mai suna din când în când

- Vin de la antrenamente acum.. și ști că în sfârșitul semestrului e mult de muncă

- Sper că muncești și pentru examene ! 

- Sunt as !

Fix . N-am deschis nici măcar o carte . Maică-mea știe că încerc să o duc cu zăhărelul așa că zice

- Sper că nu minți Wolfy ? Noi nu nu iubim mincinoșii

Acum e și mai rău . Wolfy ? Unde sunt la grădiniță ? . Totuși are dreptate.. sinceritatea e pe primul loc , așa e și în frăție . Eu Dean și Wayne am stabilit că mereu vom fi sinceri indiferent de situație . În următoarele cinci minute maică-mea îmi zice despre restaurantul care a dat faliment în Boston.. după care noul ei job.. și îmi zice și despre soră-mea care s-a logodit . Uau..ce veste minunată . Acum a căzut în grija alt cuiva , eu sunt cel mai mare ,cum se face că ea s-a logodit ? . Am douăzeci și doi..iar ea douăzeci , nu mă grăbesc să mă însor încă..vreau să trăiesc încă clipa de a mă distra .

- Poți să îți ei o săptămână liberă ca să vi în vizită ?

- Fac ce pot mamă ..

Zic eu în timp ce intru în sufragerie lăsând geanta de antrenament pe canapea în timp ce mama zice .

- Vezi ce faci acolo , și poate ne mai dai detalii despre fete

- Când o să apară una te anunț

- În regulă... ai grijă de tine scumpule

- Pa..te iubesc

- Și eu !

Îmi închide apelul fără să zică ,, și eu " . Dar presupun că e de înțeles . Îmi scot tricoul de pe mine și îl arunc în grămada de haine puturoase de lângă mașină. Ar trebui să se ocupe cineva și de ele . Cu siguranță nu eu . Întru sub duș și las apa caldă să mi se prelingă pe șira spinării . Mă gândesc la Tory , poate totuși ar fi trebuit să-i cer pur și simplu numărul , pentru că e evident că nu are de gând să îmi de-a mesaj . Nici eu nu mi-aș da mesaj . Pe bune.. degradez dacă mă chinui să mă mai gândesc la Holland . Ar trebui să accept și gata.. căpitanul a câștigat marele premiu , noi restul ne rezumăm la gagici de club . În fine.. atâta timp cât fac sex ..nu mă plâng .  Îmi șterg părul cu un prosop și răsuflu adânc , ce naiba a fost cu mine de am vrut să mi-o tag în baie azi cu Tory ?

The ChallengeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum