Wolf
- Ce naiba frate ...
Zice Wayne când intră în camera mea și tușește strâmbându-se de la sticla de parfum care pur și simplu parcă am turnat-o peste mine .
- Plec după o gagică
Îl informez eu și caut un tricou bun care să nu pută . Wayne intră cu totul în cameră și mă inspectează puțin cu un rânjet .
- De când te aranjezi așa ?
- De când lumea , ști că când sunt în preajma gagicilor trebuie să miros bine
- Ai cam exagerat
Poate... însă trebuie să miros bine dacă vreau ca Tory să se ghemuiască lângă mine și să mă lase să o ating . În cele din urmă aleg tricoul meu alb , îmi aranjez părul în timp ce zic
- S-ar putea să trec pe aici cu ea , ați face bine să vă purtați normal
Wayne pufnește apoi spune
- Cred că vorbești cu cine nu trebuie ... Holland e singura care îmi atrage atenția
Îmi vine să-mi dau ochii peste cap , sigur că este . Și nu mai vreau să aud de ea sau aș putea să o dau în bară cu Tory , tipa pare drăguță și liniștită însă alea sunt cele mai bune la pat , știu asta .
- Spune-i lui Rivera să-și țină scula acasă , gagica e doar pentru mine
Știu că amicul meu Dean se bagă peste tot acolo unde sunt gagici și tot se termină cu el penetrând păsărici . Vreau pur și simplu să mă bucur de o seară frumoasă de sex cu o tipă drăguță .
- Îi voi zice
- Bun , am plecat
Îl anunț eu și bag o glumă de mestecat în gură cu aromă de lămâie. Acum sunt gata . Ies împreună cu Wayne din cameră iar când ajungem în sufragerie îl găsim pe Dean cu o roșcată pe canapea . Se sărută în timp ce el stă cu mâna în pantalonii ei , cel puțin e ocupat .
- Dean ..
Mormăie Wayne și se apropie de ei , acesta ridică ochii spunând
- A , credeam că sunteți plecați
- Eu plec , el rămâne
Și cu astea ies pe ușă scoțându-mi cheile de la mașină . Urc în Range Rover-ul meu și îmi scot telefonul tastând
Eu : Ajung în douăzeci de minute, ai face bine să te pregătești
Pentru că o să fie o seară intensă , plănuiesc atâtea moduri de a i-o trage încât simt că îmi lasă gura apă când mă gândesc la pasarica ei umedă ce așteaptă să o penetrez . Peste câteva minute văd un mesaj de la Tory .
Tory : Bine
Și atât . Pornesc spre adresa caminului ei în timp ce mă gândesc dacă nu cumva sunt prea egoist , adică e clar că tipa e frumușică , pozitivă și se vede că se simte bine în prezența mea , dar cuvintele alea pe care mi le-a scuipat tipul ăla de la bar îmi reapar în creier . ,, Tory e sensibilă " ,, o să-i frângi inima " . Nu prea înțeleg la ce se referă este perfect conștientă că între noi doi nu o să fie nimic doar o seară de amor . Nu ? . Când ajung în fața clădirii în care stă Tory realizez că e foarte mică , are doar două etaje și câteva ferestre mici . Inspir adânc și intru în hol unde văd câteva trepte după care un rând de uși, nu știu exact care e camera lui Tory așa că decid să îi dau mesaj .
Eu : Care e ușa ta ?
Aștept câteva minute după care acesta îmi răspunde
Tory : Of iarta-ma . Urcă sus prima ușa pe dreapta .
CITEȘTI
The Challenge
RomanceTory Adams este hotărâtă să înceapă o nouă viață într-o universitate de vis . Dar ceea ce îi atrage cel mai mult atenția este un jucător de baschet arătos din anul trei , pasiunea și sentimentele ei cresc atunci când descoperă puțin cate puțin despr...