Douăzeci și trei

1.3K 76 2
                                    

Wolf

Tory se așează lângă mine și dă start filmului punând laptopul între noi . Însă eu îl iau și îl pun în poala mea , nu vreau să mai fiu despărțit de fata asta nici o secundă , Tory îmi zâmbește și se cuibărește lângă mine . Rânjesc ca un tâmpit . La naiba , da ! . Îmi place să o țin în brațe , să mă joc cu părul ei și săi fur mici săruturi ori când vreau . Nu am mai avut o relație încă din liceu , însă să fi iubitul lui Tory e diferit . E mai matur . Când eram în liceu eu și iubitele mele vorbeam fleacuri după ne făceam de cap ca să umplem tăcerea , cu Tory chiar vorbesc . Ne povestim ce am făcut azi.. după cursuri și antrenamente. Pe lângă asta facem și alte chestii . Tăvăleala din baia lui Patrick a fost grozavă . Și ea nici măcar nu m-a atins ... mă frecam în timp ce stăteam în genunchi și îi lingeam pasarica . Deși încă nu am făcut sex nu-mi pasă , înainte viața mea se baza pe : gagici , flirt , sex apoi pa , pa ! . Cu Tory parcă am parte de dublu satisfacție . Tory ridică puțin capul ca să se uite la după care zice

- Am o întrebare

Pun pauză la film și zic

- Ascult !

- Cum de se face că ți-ai rupt brațul într-un meci de baschet ? . Cât de tare te-au izbit că ți-au rupt brațul ?

Pufnesc . De fapt a fost într-un fel vina mea , m-am avântat prea tare și am fost împins , mi-am pierdut echilibrul și am căzut zdravăn lovindu-mă și la umăr .

- A fost un incident .. matahalele de la Yale s-au grăbit să atace..eu ca să îmi apăr echipa m-am jertfit pentru victorie .

Tory pufnește . Îmi place când pufnește e sexy .

- Mincinosule !

Mă acuză ea și mă arată cu degetul .

- Hei , n-ai fost acolo deci nu ști ce a fost

- Dar totuși.. să folosești ,, jertfit " e exagerat . ,, Căzut " e alt ceva . Ce s-a întâmplat cu codul frăției ? .

Hai că mi-a tras-o regește . M-a prins cu minciuna , totuși nu sunt nici un pic de iritație.. în schimb pufnesc și mă aplec sărutând-o pe gât ușor , după care sar la gura ei lasând-o să cadă pe spate . Când limbile noastre se întâlnesc simt fiori pe tot corpul , lipit de piciorul ei simt cu scula mea se întărește , și când mă împing o dată a fost de ajuns cât să-mi stârnească dorința de a avea orgasm . Tory îmi descheie pantalonii și îmi cuprinde scula cu degetele . Mai că îmi dau ochii peste cap .

- Mmm.. ador când faci chestii de astea !

Mormăi eu atunci când când degetele ei fac cercuri ușoare peste capul penisului meu . Nu poartă sutien iar sfarcurile ei se accentuează prin materialul tricoului care este al meu . Îi i-au sânul mic în palmă și încep să-l masez ușor jucandu-mă cu sfârcul ei micuț și tachinându-l . Respirația ei devine puțin accelerată . Sunt așa excitat că nu mai gândesc limpede , îmi cobor mâna între coapsele ei , dar Tory rupe sărutul .

- Aaa.. nu-i chiar potrivit să faci asta

Îmi încrețesc fruntea puțin . Tory îmbujorată explică

- Este interzis .. sunt în perioada aia lunii

Rahat , urăsc când fetele au chestia asta ! . Tory îmi dă palma la o parte după care mă împinge pe pat .

- Vreau să mă joc cu tine !

Băgami-aș . Mă încalecă și îmi ridică tricoul și gura ei e peste tot , mi se face pielea de găină când se apropie de sfârcuri meu stâng . Îi simt limba până în penis ! . Buzele ei coboară ușor pe abdomenul meu și să mor eu dacă fata asta nu-mi citește gândurile ! . Gura ei îmi prinde scula și limba începe să facă mici cercuri sexy care mă face să gem .

- Ești bine ?

Întreabă ea ridicând privirea

- O da ! Futu-i ești grozavă scumpo !

Zic eu simțindu-mă ca în paradis . Gura ei e un paradis .

- Oficial..te ador și mai mult !

Ochii ei albaștri strălucesc . Apoi capul ei se apleacă și începe să sugă ușor și lent , ceva ce îmi sucește mințile încă o dată . Mă satisface nemaipomenit de bine ! Gâtul mie așa uscat încât abia dacă pot să zic ceva clar.

- O să-mi dau drumul !

Zic eu când simt cum extazul mă lovește , își îndepărtează gura și face ceva ce chiar nu mă așteptam . Îmi bagă degetul în anus.. și o să-mi tragi una cât e de bine ! . Chicotește după care își bagă degetul și mai adânc iar eu explodez ca un foc de artificii ! . Deschid ochii și o văd pe Tory cuibărită lângă mine .

- A fost...

Inspir adânc.

- .... uluitor !

Râsul ei îmi gâdilă pelea gatului .

- Cum de ști șmecheriile astea cu fundul ?

- Este ceva ce mi-a spus una din iubitele lui Julian .

Mă răsucesc pe o parte și își pune capul pe brațul meu ,o sărut pe frunte și îmi trec degetele prin părul ei blond . Frate , cât de mult o iubesc pe fata asta ! .

- Ști , e sfârșit de martie și mâine seară voi juca cu cei de la Yale.. știu că poate nu-ți place baschetul , dar o să vii să-l vezi ..?

Vocea îmi e rugătoare , adaug :

- ..pe mine să mă vezi ? .

Murmur eu și fac ochii de cățeluș .

- Mi-ar plăcea enorm scumpule.. însă trebuie să mă văd cu un tip de la cursul de artă...facem echipă împreună ca să facem un desen .

Mijește ochii puțin . Mă simt de parcă ceva s-ar fi strecurat în mine și vrea să anuleze această întâlnire . Îmi dau seama că e gelozie .

- Și cine-i tipul ?

- Calmează-te Wolfy..e doar un coleg

Zice ea amuzată și îmi dă una peste nas .

- Arată bine ?

- E destul de ok.. fetelor le place de el

Mă întreb dacă și ei îi place . Văzând expresia mea facială Tory izbucnește în râs după mă sărută pe buze.

- N-ai de ce să fi gelos ..eu te iubesc pe tine !

Zice ea și îmi cuprinde talia lasându-și capul pe pieptul meu , cumva asta mă face să mă simt mai bine .

- Nu-s gelos ..

Mormăi eu . Ridică capul și îmi mai dă una peste nas zicând

- Codul frăției !

Râd .

- Ști că tu ești iubitul meu !

- Fi sigură că sunt !

Știu că nu am avut o relație adevărată... însă îmi iau angajamentul de a fi un iubit bun și gândul că Tory ar fi cu altul pur și simplu îmi displace . Tory e a mea ..vreau să stau cu ea și să o țin în brațe . Ea e a mea .

- Cât e ora ? Mi-e lene să ridic capul ..

Mă forțez să mă ridic puțin privind ceasul de pe noptieră .

- Zece și douăzeci

- Vrei să privim mai departe filmul ?

- Sigur !

Însă înainte de asta mă pun peste ea și încep să o gâdil cu nasul , în timp ce râsul ei cristalin umple camera , se zvârcolește încercând să scape de degetele mele care sunt peste tot ..ajung la niște concluzii : m-am îndrăgostit de fata asta , o vreau doar pentru mine și nu vreau să se termine niciodată ! .

The ChallengeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum