3 (değiştirildi bölüm)

6 3 0
                                    

Bazen sevdiğimiz insan öldüğünde bizdelerde ölmek isteriz onun öldüğünü kabul edemeyiz.

Deriz ki ' o ölmedi birazdan buraya benim yanıma gelicek' kendimizi kandırmaya çalışırız kim sevdiği birin ölümüne kabul edebilir ki

Aslında soru yanlış oldu kim ölümü kabul edebilir?

Ölümü kabul edemez kimse sevdiğimiz biri öldüğünde bunu kabul etmek çok zor olur.

Aynı sarışın şuan ki halı gibi Ekin öldüğünü kabul etmeyen Cenk gibi

Ekin öleli 2 ay olmuştu bu iki ayda kabul edememişti onun öldüğünü geceleri rüyalarına giren Ekin öldüğüne inanmiyordu.

Günün çoğunu mezarda geçirir Ekin'ine her gün farklı şeyler anlatır di.

Cenk ona tam kavuşamamışken Ekin ellerinden kayıp gitmişti.

Ona seni seviyorum demeden gitmişti Ekini ondan.

Cenk yine Ekin mezarın yanına gelmiş Ekin üstünü örten toprağa bakmıştı sevdiğin altında yaptığı toprağa baktı.

Derin bir nefes çekti içine 'Bugün 18 Eylül Ekim eğer hayata olsaydın birlikte söz verdiğimiz şeyleri yapıyor olucaktık ama olsun sen üzülme sakın orada belki de hayata olsada yapımıcaktık neden diye sorma sende biliyorsun eğer sana aşık olduğu u söylesem sen benimle konuşmazsın belkide '

Yutkundu biraz boğazında düğüm düğüm olmuş bir yumru vardı sankı

' Ekin herkes sen öldün diyor ama sen ölmedin dimi? Gece rüyalarıma geliyorsun Ekin beni sevdiğini söylüyorsun rüyalarımda sahiden beni seviyormusun Ekin? '

Cenk' e göre Ekin ölmemişti gece rüyalarına geliyordu nasıl ölmüş olabilirdi ki Ekin.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 18, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ölüm kokusu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin