Shoyo bana sarılmış ağlıyordu. Cidden çok tatlı bir kardeşim var benim
Chuuya: Shoyo tamam bak burdayım sakin ol
Shoyo: A-ama çok gerçekçiydi
Evet rüyasında benim öldüğümü görmüştü.
Chuuya: Bebeğim bak burdayım tamam mı şimdi sakin ol ve bana anlat neler gördüğünü.
Shoyo: Tam hatırlamıyorum ama birinin elinden bir silahı almaya çalışırken yanlışlıkla silah patlamış ve vurulmuştun.
Chuuya: Öyle bir şey olmayacak merak etme, şimdi okul için hazırlanalım tamam mı?
Shoyo kafası ile onaylayıp odadan çıkmıştı. Bende kalkıp hazırlanmaya başladım.
Dazai ile okulda kilitli kalmamızın üzerinden iki hafta geçmişti ve Dazai ile yakınlaşmıştık. Cidden çok tatlı ve komik biriydi. Evet daha önceden tanışıyorduk ama bu kadar yakın değildik. Aynı ortaokuldaydık. O zaman bile dikkat çeken biriydi. Kafamı iki yana sallayıp onu düşünmemeye çalışıp saçımı yapmaya odaklanmıştım.
Shoyo ile okula doğru yürümeye başlamıştık ama o benim koluma yapışmıştı.
Chuuya: Biliyorum çok ultra haşmetli, yüce ve mükemmel bir abin var ve abini çok seviyorsun ama git Kageyama'nın koluna gir amına koyayım ben ne yaptım? Yapıştın kolama sümük gibi!
Shoyo birden kolumdan ayrılıp saçını savurdu ve hızlıca önden yürümeye başladı.
Shoyo: Sanki sana çok meraklıyım
Chuuya: Meraklısın tabi, meraklı olunmayacak biri miyim ben
Shoyo: Ay götüm
Birden durup poposuna vurmasıyla çoğu kişi ona bakmıştı. Rezillik. Gerçekten çok rezil bir kardeşim var benim.
Onu tanımıyormuş gibi yapıp onun önüne geçtim ve hızlıca yürümeye başladım
Shoyo: YA! ABİ!
Koşmaya başlamıştı onunla birlikte bende koşmaya başlamıştım. Birden üstüme atlaması ile birlikte yere kapaklanmıştık. Rezillik.
Bir şekilde okula gelmeyi başardığımızda sırama geçip oturdum. Dazai'nin sırasına baktım ama onu görememem ile üzgünce onume döndüm.
Dört ders boyunca Dazai'yi düşünmüştüm. Niye gelmemişti acaba? Ben neden onu düşünüyordum ki? Sonuçta ondan nefret ediyordum.
Öğle arasındaydık ve çatıya çıkmaya karar verip merdivenlere yöneldim. Üç kat çıktıktan sonra sonunda çatıya ulaşmıştım.
Yavaşça kapıyı ittirip açtım ve içeri girdim. İçeri girdiğimde, karşımda elinde bir adet silah ve silahı kafasına dayamış bir adet Dazai bulmayı beklemiyordum. Başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştü adeta. Yere çivilenmiş gibiydim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Hate You, Why Do You Love Me?/Soukoku
FanfictionDazai: Sst Chuuya Chuuya: Ne var amk Dazai: Bana Tarih ödevini atasana Texting, düz yazı, İnstagram karışık olucak. School au (Birkaç anime karışık) 3 #chuuya 08/17/2022