Söz Ver*Final

700 59 50
                                    

Saçlarımı okşayan eli tutum ve avucunun içini öptüm.

"Hmm burayı da öpmeni istiyorum"

Eli ile dudağını göstererek konuştuğunda ensesinden kendime doğru çekip dudaklarımızı birleştirdim.

Chuuya uyanalı 2 ay olmuştu ve tamamen iyileşmişti. Hâlâ korkuyordum ve dikkatli davranmaya çalışıyordum.

"Chuuya"

"Hm?"

"Seni çok seviyorum"

"Bende seni çok seviyorum"

Kafasını tekrar eğip dudaklarıma bastırmıştı.

"Hey aile var burda"

"Kes be. Kageyema ile yapamadığın için kıskanma"

"Ney? Yapamıyor muyum?"

Shoyo, Chuuya'nın dediği şeyden sonra Kageyama'yı yakalarından çekip öpmüştü

"Hoy oolo vor bordo"

Chuuya'nın Shoyo'yu taklit etmesiyle herkes kahkaha atmaya başlamıştı Chuuya da dahil. Gerçekten çok güzel gülüyordu.

Ayağı kalktım ve Chuuya'nın elini tutup onu da kaldırdım.

"Nereye?"

"Sevgilimi kaçırıyorum"

Chuuya kıkırdadı.

"Iy al sevgilini istemiyom zaten onu"

Sırıttım ve Chuuya'nın belini kavrayıp yürümeye başladım. Biraz uzaklaşınca taptığım o sesi duydum.

"Nereye gidiyoruz sevgilim?"

"Sürpriz"

"Ya!"

Kıkırdadım ve yola devam ettim.

Bir süre sonra durdum

"E burası orman"

Bir şey demeden ellerimle gözlerini kapattım ve yavaşça yürümeye başladık.

"Bebeğim atla"

"Neden?"

"Önünde ağaç kökü var"

Kafasını sallayıp atladı.

Chuuya

Gözlerimin açılması ile etrafıma bakınmıştım. Önümde bir uçurum vardı ve manzara mükemmeldi.

"Dazai..."

"Efendim bebeğim?"

"Burası mükemmel!"

Dediğim ile gülümseyip kollarını belime sardı. Bende kollarımı onun ensesine sardım. Dudaklarını boynuma bastırınca tirredim.

"Neden geldik buraya?"

"Canım sıkkın olduğunda hep buraya gelirim. Kimse olmaz genellikle-yani ben hic görmedim- gizli yerimi sevgilim ile paylaşmak istedim. Beğendin mi?"

"Çok beğendim. Çok güzel burası."

Kimse olmamasına rağmen yine de fısıldayarak konuşuyorduk.

Birkaç dakika -bana birkaç saat gibi gelen birkaç dakika- nın ardından ayrıldık ve Dazai uçurumun kenarına oturduktan sonra oturmam için yanını patpatladı.

"Hey! Aptal, orası tehlikeli gel buraya"

Biraz düşündükten sonra kalkıp yanıma gelip oturdu. Burası daha güvenli

"Eskiden sürekli oraya, kenara otururdum çünkü hayatımda önemsiyeceğim biri veya bir şey yoktu. Sadece sen vardın ama senin beni asla sevmiyeceğini düşünüyordum. Ama artık sevgiliyiz ve seni çok seviyorum"

Gözüm dolmuştu. Elimin tersi ile gözlerimi sildim ve Dazai'ye sokuldum

"Söyle bana Dazai, neden ölmek istiyorsun?"

"Hadi bu soruyu tersine çevirelim. Gerçekten hiçbir değeri yok, yaşamak dediğimiz şeyin"

Dazai'siz bir hayat...

Ağlamaya başladığımda Dazai yüzümü avuclarının arasına aldı ve yüzümün her bir yerini öptü.

"Bebeğim, neden ağlıyorsun?"

"Dazai, bir daha intahara kalkışmayacaksın? Değil mi?"

"Hayır bebeğim."

"Söz ver."

"Söz veriyorum senin ile birlikte olduğumuz sürece intahara kalkışmayacağım."

Dudaklarımı onun dudaklarına bastırdım ve geri çekildim

"Noldu ki bebeğim birden?"

"Bir anlığına sensiz bir dünya düşündüm... İğrençti. Lütfen beni bırakma"

Gülümseyip saçlarımın arasına öpücük kondurdu.

"Seni çok seviyorum, sevgilim"

"Bende seni çok seviyorum bebeğim"

Yaptim

Cok sukur final yaptim

Özel bolum gelir mi?

Gelir

Hatta simdi yazmaya gidiyoeum hoşçakalin!!

I Hate You, Why Do You Love Me?/SoukokuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin