gavurlar konusamaz
Jeongin
yemekhaneye geliyor musunuz?ben iniyorum yer tutarım
Felix
asko benim Jae Hoon hocaya bir dosya goturmem lazimseung da yanimda duracak biz yokuz yani
biliyorsun tek basima gezmem
Jeongin
tamam sonra gelirsinizeee jisung 😰
kaldık baş başa ustaa
Jisung
minho ile konuşuyorumsonra gelirim sen ye istersen
Jeongin
:(peki
şafak operasyonu
Seungmin
yalan söyledikten yaöğrenince jeongin bizi öldürmez değil mi
Jisung
ölünce gelen pişmanlık hissiFelix
ask yolunda yapilan her fedakarlik mubahtir canimSeungmin
kaynak bizim mudurun saciFelix
:/Jisung
⛹️⛹️Seungmin
🏋🏻🏋🏻Felix
🚴🚴Jisung
hadi inin aşağı...
"Beyler, operasyonu başlatıyorum."
Jisung yanındaki iki gence doğru fısıltıyla konuştuğunda hepsinin gözü yemekhanede uslu uslu yemeğini yemekte olan Jeongin'deydi.
Aslında hep birlikte yemek yerlerdi ama Jeongin üçü birden ortadan kaybolunca yemekhaneye tek başına gitmek zorunda kalmıştı.
"Tamam şimdi şey, önce doğal davranıyoruz sonra Seungmin dikkatini dağıtırken Felix telefonu alıyor. Sonra ben telefonu bir şekilde alıp hemen tuvalete kaçıyorum. Engeli açıp geri yerine koyuyorum ve bitti."
Jisung kendi kendine kurduğu havalı planı anlatırken diğer ikili de mecburen kafalarını onaylar biçimde sallamışlardı.
" Şifresi ne ki telefonunun. "
"Bende o iş takmayın kafaya." Seungmin anında göz devirmişti. "Aynen kanka sende o iş. Biliyorsan biliyorum de, şifreyi kırmaya çalışıp resetleme telefonu sonra."
Evet, Han Jisung annesinin telefonunda bu deneyi test etmişti ve kobay olarak kullanılan annesinin telefonu yeni doğan bir bebek misali her şeyiyle temizlenmşti.
Yazık demek isterdik ama Jisung ergenlik fotoğrafları silindiği için bundan memnundu. Annesi ise... O hâlâ 4 sene önceki temizlikçilerinin telefon numarasını arıyor...
"Ay ben çok heyecan yaptım ya! Seungmin telefonu alsa ben dikkatini dağıtsam olmaz mı?"
"Olmaz Felix, bozma planımı."
"Uf, biz suç işliyoruz şuan bir anda kötü hissettim kendimi. Hem Jeongin'in babası polis değil mi? Ya bir şey olursa."
"Aynen Felix, ters kelepçe de takacakmış bize. Abart biraz daha."
"Felix sen böyle abartınca dünya üzerime üzerime geliyor, daralıyorum, bunalıyorum, bütün huzurum gidiyor, bıktım yani."
"Bu kırıcı olmadı mı Jisung?"
Seungmin'i sorusundan sonra her zaman ki gibi Felix'ten ciddi olmayan bir cevap geldi. "Boşver anlamadım zaten."
Jisung başını ovdu ve Felix'e döndü.
"Pardon ya." başını ovmaya devam ederken Felix'e baktı. "Yeto Felix."
Felix kafasını geriye atıp ağzını açarken anlayan saçma mırıltılar çıkarmıştı.
"Hazır polis demişken... Biz daha çocuk sayılırız ya..."
"Ufal da cebime gir amına koyayım. 18 yaşına gelmiş adam olmuşsun hala çocuk sayılırız diyorsun. Çocuk şubeye alalım seni bir de istersen?"
Seungmin'in sinir kat sayıları artmaya devam ederken, Jisung nefesini sesli bir şekilde verdi ve iki gence döndü.
"Hadi beyler hadi. Plan hazır sıra harekete geçmekte. Göreyim sizi."
Jisung arkadaşlarını her şeyden habersiz masumca masada oturan Jeongin'e doğru iteledi.
"Ulan eşek kafalar... Umarım başarırsınız. Gerçi Seungmin net halleder de Felix..."
Jisung nefesini verip arkasını döndü ve yemekhanenin çıkışına doğru ilerledi. Arkasını dönüp baktığında ise Seungmin'i çoktan Jeongin ile gülüştüğünü farketti.
Halinden aşırı memnunmuş gibi gülümsedi ve ellerini ceplerine yerleştirdi.
"Plan tıkırında."
...
Seungmin vücudunda bulunan bol miktardaki stresin el verdiği kadarıyla Jeongin'in oyalarken Felix çoktan telefonu kapıp kaçmıştı bile.
Hem de hiçbir şey demeden.
Seungmin çoktan başını ovup kimsenin duymayacağı şekilde mırıldandı.
"Bunlarla arkadaş olmak için para almış olmalıyım."
Seungmin anlaşılmasın diye hala daha konuşmaya devam ederken içinden hala Felix'e sövüyordu.
"Felix'e ne oldu birden? Hiçbir şey de söylemedi."
Jeongin giden Felix'i izlerken Seungmin arkasında kaldığı için hiç o tarafa dönmedi.
Felix konuşsa kim bilir neler kaçırırdı ağzından.
...
"Çabuk kır şu şifreyi aşırı gergoyum şuan."
"Aman bey ağzımızın tadı kaçmasın."
Jisung gözlerini devirirken elindeki telefonla uzlaşmaya çalışıyordu.
"Ee ne dedin de kalktın masadan?"
"Hiç bir şey demedim oğlum ne diyeceğim?"
"Raul Jimenez ne yapıyor!? İnanılmaz bir acemilik! İnanılmaz bir acemilik!"
"Sırası değil anasını satayım aklıma gelmedi işte. Neyse hadi aç şu engeli."
"Dur daha yeni kırdım şifreyi."
"Ee bu eski haline nasıl dönecek."
"Kardeşine güven güzellik."
Jisung Hyunjin'in engelini açınca İstanbul'u fethetmiş gibi bir zaferle sırıttı. Telefonu eski haline getirip Felix'e verdi, sonra da tuvaletten çıktı.
"Yolun açık olsun paşam."
...
raul jimenez napiyooo inanilmaz bir acemilikkk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
paper rings, hyunin
FanfictionHyunjin : Agalar biri benim sırama kağıttan yüzük bırakmış amına //texting