Bir sonraki bolum final dedikten sonra 1 yil bolum yazmamam hakkinda.
bolumun sonunda bomba gibi bir reddedilme hikayem var cabuk okuyun da bakin UWHEOSHQOKWSOJAOQYWH
-
Bazen hayatta asla olmaz dediğimiz şeyler olabiliyor. Benim Hyunjin ile gerçekten sevgili olmam, onun beni gerçekten sevmesi, birbirimize gerçekten değer vermemiz gibi.
Yıllardır bu anların hayalini kurmuşken, sadece hayal olarak değil, bunu gerçek anlamda yaşayabiliyor olmak hepimizin tatması gereken bir duygu. Ben bunu başardığım için kendimi çok şanslı hissediyorum.
Bazen ufak bir hoşlantı, bazen bir etkilenme bizi büyük hatalara götürse de, bazen de gerçekten aşkı bulabiliyoruz.
Hoşlandınız mı? Çok mu seviyorsunuz? Gerçekten nazik biri mi? Gidin ve açılın. Pişman olmayın. Arkadaş kalmak, nazikçe reddedilmek o kadar da kötü değil. Hepimiz için doğru olan bu olurdu inanın bana. Gerçekten sevseydi olmaz mıydınız zaten?
"Hayatımın anlamı! Aşk bahçem! Ben aşağıdayım seni bekliyorum!"
"Geliyorum!"
Bugün bizim yıl dönümümüz ve biz sevgili olduğumuz gün gibi bir gün geçirmek istemiştik.
Bu fikir Hyunjin'den çıkmıştı ve ben bir kez daha ona aşık olmuştum. KOCAM YA KOCAM BU ADAM BENİM! EVLENECEĞİM BEN BU HERİFLE.
Önce ona açıldığım zamanki gibi sahildeki kayalıklara gidip dondurma yiyecektik. Bu sene bahar ayları biraz soğuktu ama yine de gidecektik. Ardından diğer dostlarımız ile lunaparka gidecektik.
20 Mart. Hem onun doğum günü hem de bizim doğum günümüz olmuştu.
Aşağıya indiğimde gördüğüm yakışıklı hemen bana döndü.
"Hava soğuk üstüne bir şeyler alsaydın."
"Gerek yok. Arabada var zaten."
Yola çıkıp önce dondurma almış, hemen kayalıklara geçmiştik. O seneki kadar güzel değildi kayalıklar ama bizim için önemli olan o anı tekrar yaşayabilmekti.
Bu soğuk havada dondurma yemek de tam bize göreydi. Yaz da bir türlü gelmek bilmedi zaten.
Hava kararana kadar seneler önceki liseli ergen hallerimizden, birkaç yılda nelerin gelip geçtiğinden konuştuk. Bazen güldük, bazen çok duygulandık ve en sonunda gitmeye karar verdik.
Arabayla biraz dolaştıktan sonra Seungmin'in attığı aşırı normal mesajla lunaparka doğru yola koyulduk.
karabaslar ve comarlar
Seungmin
Siz ne hakla beni ve kocamı bu soğukta lunaparkın ortasında bekletirsiniz. Cabuk gelin götümüz donduJisung
aglama be ezik geliyoruzJeongin
bes dakikaya ordayizzFelix
ezik seungmin nerdesiniz biz de geldikkSeungmin
dönme dolabın yanındaki banklarda kocacımla el ele oturuyoruzFelix
gordum sizi
gusam mi hocam*
Lunaparkın otoparkından çıkıp yakışıklı sevgilimle el ele yürüyerek dönme dolabın yanına doğru yürüdük.
Dönme dolaba binmek için sıraya girmiş birkaç insanın arkasında, banklarda oturan Seungmin ve Chan hyungu görmüştüm. Hemen yanlarında ayakta dikilen Jisung ve Minho hyung ve karşılarında da Changbin hyunga hararetli bir şekilde bir şeyler anlatan Felix malı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
paper rings, hyunin
FanfictionHyunjin : Agalar biri benim sırama kağıttan yüzük bırakmış amına //texting