Daha 12 yaşındaydım. katıldığım bir müzik yarışmasının en küçük adayı bendim.herkes şarkı söylerken çok hareketli ve sempatik olduğumu söylüyor. bir akşam annem babam ben ve kardeşim stüdyodan çıkmıştık. arabada geziriyorduk.birden ateş sesleri gelmeye başladı. git gide sesler artıyor ve yaklaşıyordu. ateş eden çocuk göz alanıma girdi. genç bir çocuktu. siyah saçlı siyah pantolon ve karanlıkta rengini tam çözemediğim açık renkte bol bir tişört vardı.artık bağırıyoduda. mahmut çık dışarı diyordu. neler olduğunu anlayamadan polis sesleri duyuld
u. genç çocuk arkamızdaki araca gidip kadın sürücüyü indirdi aracından. bizim arabaya korna çalmıştı.kardeşim ağlamaya başlamıştı.annem bizi sakinleştirmeye çalışıyordu.babam arabayı çalıştıracak ve bizim aracımız çıktığımız gibi polis gelecekti.genç çocuk bunu anlamış olacakki araçtan indi söylenerek. Daha ne olduğunu anlamadan ateş sesleri bir daha duyuldu.genç bizim araca ateş ediyordu.Sesler kesilmiş ve genç kaçmıştı. Araçtan indim ve anne baba şeyma (kız kardeşim) hadi çıkın dışarı silahlı çocuk gitti dedim ama kimse çıkmadı aracın kapısını açtım ve ailemi kanlar içinde gördüm. Ne yapacağımı şaşırdım ağlamaya başladım hıçkıra hıçkıra anne diyordum kalk diyordum hadi lütfen diyordum omuzlarımda el hissettim bırak diye çemkirdim beni tutmaya çalışan adama annem uyanacak babam bizi buradan götürecek şeyma hadi oyuncak alalım diye tutturacak. Şimdi bırak beni diye bağırıyordum. Etraftan kızım yapma böyle diye sesler geliyordu. Hiçbirini takmıyordum. Sadece ailemin uyanmasını istiyordum çok istiyordum hemde herşeyden çok...