ben ve hyunjinin reziliskolugumuzun bir siniri olacagini mi dusunuyodunuz 💞💞
YANİLDİNİZNSJSVDUDBEKENKSNSKXGDKVDJEBSKSNXMBXKDVEJENSKXNKXNX
cok komik mal seni.gidiyom.
okuyunsizde.•°•°•°•°•°•°•°•°
Hyung line çoktan Changbin'in evinde toplanmışken bizimkiler de çantalarına bir şeyler koymakla meşgullerdi.
"Şok cihazı koymalı mıyım?"
"Hayır Jeongin! Kimseyi yaralamak yok!"
"Çok sıkıcısın Seungmin hyung."
"Of bi kes sen çok biliyorsun, al o şok cihazını Jeongin."
"Abi abartmıyor musunuz biraz?" Dedi Felix.
O sırada Çantaya ütü koymaya çalışan Jisung sinirle Felix'e döndü, "Bunların hepsi gerekli şeyler bir kere!"
Seungmin Jisung'un elinden ütüyü aldı ve çantayı kontrol etmeye başladı.
"Pekala sadece bir göz atacağım. Suluk, bisküvi, düdük, pil, telsiz... Bunlar ne Jisung? Afet çantası mı hazırlıyorsun sadece bir gece kalıp döneceksiniz?"
"Ne olacağı hiç belli olmaz hyung! Şok cihazını da koyuyorum, o domatesi bununla korkutacağım!" Beyaz saçlı olan hala kızıla sinirliydi, arkadaşına sert davranmıştı amacı o olmasa bile. Otomatik olarak koruma içgüdüsü taşıyordu. Halbuki arkadaşı kendini koruyabilirdi gayet.
"Yok artık! Abartmayın gerek yok o kadarına ya!" Sarışın olan bi anlık endişeyle ayağa fırlayıp dikkatleri üzerine çekti.
"Yani sorun olmaz gerek yok bence o kadar şey yapmaya." Herkes tekrar önüne dönerken Seungmin çanta hazırlama görevini üstlenmişti. Kalacak olanlar için birer şort ve tişört, şarj aletleri, kulaklıkları ve cüzdanlarını da koymuştu.
Herkes hazır olduğunda evden çıkıp gönderilen konuma sora sora yürümeye başlamışlardı...
"Hyunjin sal artık kıyafetlerimi amcık evin hemen karşı kapı, siktir git giyin gel abi!"
"Hayır aşkım böyle daha rahatım." Küçük geldiği oldukça belli şortla hiç rahat olmayan kızıl kafa gıcıklık yapıyordu aklınca. Bu evde kıyafeti olmasına rağmen giyinmiyordu birazdan giyerim diye düşündü.
"Ağlayacağım şimdi." Çalan kapıyı açmaya giden kızıldan gönderilen öpücükle daha da sinirlenip yastığa kafasını gömdü Changbin. Anlıyoruz seni Changbin, anlıyoruz...
Hyunjin üstünde bir şey yokken ve altında Changbin'in dar şortu varken kapıya koşup açtı.
"Buyurun buyurun, kendinizi evinizde gibi hissedin arkadaşlaaar."
"Bu hal ne amına koyayım?" Deyip kahkahayı ilk patlatan Jeongin oldu, ardından da Jisung ve kendini tutmaya çalışsa bile beceremeyen Seungmin. Felix bakmamaya özen göstermişti.
Hepsi salona girdiğinde çantaları kenara atıp koltuklara ve yere yayılmışlardı. Hyunjin ayakta kalmıştı.
"E hani yemek yapacaktın Felix?" Minho yemek hayalleriyle koşarak geldiği için ilk olarak konuşan ve soru soran oydu. Evet aynen yemeğe geldin Lino, yemeğe mi yemeye mi?
"Destur daha yeni girdim ya! Her neyse sıkıcı görünüyorsunuz bu yüzden bana mutfağı gösterin ve beni mutfakla yalnız bırakın." Diyerek saçlarını savurup gitti.
"Kim ona yanlış tarafa gittiğini söylemek ister?"
"Ben!" Diyerek ayağa kalkan kızıl koşa koşa sarışının peşinden gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sampuan
Fanfiction[Bang Christopher Chan x Kim Seungmin] chan: sampuani eline sikip kafana mi suruyosun yoksa kafana mi sikiyosun direkt seungmin: ? _ içerik: çok küfür, argo, ingilizce klavye, text/düz, absürt olaylar silsilesi.