Oylayıp yorum yapmayı unutmayın!!!
Yorumlarınız benim için çok önemli!!~~~
Jungwon mükemmel bir sabaha uyanmıştı. Okula serbest gittikleri için ne isterse onu giyiyordu.
bugünde mavi uzun kollu bir crop ve diz üstü gri şortunu giydi.
Okula otobüs ile gidiyordu. Ama maalesef bugün otobüsü kaçırdı ve okula geç kalacağından emindi.
"Aghh sikeyim ya yine kaçırdım salise ile off ne yapacağım ben şimdi. Daha doğrusu ne bok yicem şimdi" diye normal bir şekilde konuştu kendi kendine jungwon...
Diğer otobüsü ümitle beklerken önünde siyah bir araba durdu. Bu onların arabasıydı.
Geri zekali jay ve ekibi. " Pişt wonieee yine mi kaçırdın otobüsü" dedi jay.
"Evet ve bundan sizene gitsenize siz okula ve bana woniee deme " dedi jungwon.
Önde oturan niki "aslında bugün heeseung hyung gelmedi şeker komasına girdi arkada yer var istersen biz götürelim seni" dedi.
Jungwon da "yok binmicem ben otobüsle daha rahatım siz gidin " dedi. Arkadan sunghoon "bugun sakinsin küfür etmiyosun" dedi.
"İstersem ederim istemezsem etmem hadi ya defolun gidin yeter "demesiyle jungwonun, jay arabadan indi ve "bende otobüse binecegim hoon sen sür arabayı niki yine çizmesin"dedi.
Jungwon şokla"sen otobüse mi bineceksin vay aq hayatımda inanmam" demesiyle jay otobüs kartını gösterdi ve
" sırf seni sinir etmek için biniyorum " dedi ve hoona birkaç küfür edip yolladı.
2 dk sonra otobüs gelmişti ve jungwon tam kartını basacakken jay onun yerine bastı yavşak gülüşünü yüzüne taktı ve ilerledi.
Jungwon içinden "bu ne havalar anladık sugar daddysin okey" dedi ve ilerledi. Her yer doluydu oturacak yer yoktu.
Jungwon arkaya dogru yönelirken bi anda dengesini kaybetti. Ama jay onu tutup cam kenarina çekti." Dikkat et kedi düşecektin az daha " dedi jay.
Jungwonla cok yakındılar bunu fark eden jay biraz geriledi." Ya sen niye otobüse bindin ki şimdi " dedi jungwon bi anda."sanane canım istedi"dedi jay.
Sonra jungwon jayin duymadığını sanarak"tipine soktuğumun bad boyu" dedi.
Sonra jay jungwonun yüzüne eğildi ve "duyamadım ne dedin".
Şuan aşırı yakınlardı sonra won "tipine soktuğumun ba-" daha cümlesini tamamlamadan jayi arkadan biri geçerken itmiş ve kısa süreliğine jay ve jungwonun dudakları birbirine değmişti.
Anında geri çekilen jay"KİM İTTİ LAN BENİ " diye bağırınca jungwon eliyle ağzını kapatti
"kes kesini çakma bad boy" dedi. Ve okula gelmiş otobüsten inmişlerdi.
İşte olay o zaman koptu "Lan bir daha seni görmek istemiyorum çakma bad boy" dedi jungwon bir hışımla.
"Ay çok üzüldüm ya siktir git jungwon iyiki ayni sınıfta değiliz" dedi jay.
Jungwon hızlı hızlı okulun girişine yürürken jay bi anda "crop giyme bir daha "
Dedi.Jungwon sinirden deliye dönmüştü"sanane istedigimi giyerim orospu çocuğu" dedi.
"şişkosun iğrenç duruyo" dedi jay ve jungwonu dahada sinirlendirdi. Sinirlendikce hoşuna gidiyordu jayin.
"siktir git orospu çocuğu bir daha senin yüzünü bile görmek istemiyorum"dedi jungwon ve hızlıca sınıfına yöneldi...
Dersin bitmesine daha 15 dk vardi ve jungwon hemen wp ye girip mesaj atti
-
Wp
"Sugar severmisin"Jungwon
Sinir krizi geçiriyorum şuanSunoo
Noldu neden sinirlisin ve neden crobunu habire aşağı çekiştiriyorsunJungwon
Şişko muyum benJake
Sana şişko diyen ölsünSunoo
Kim şişko dedi sanaJungwon
Çakma bad boy jay
Amina koyucam ama ya
Birde otobüste
bir tane amip yüzünden
yanlışlıkla dudaklarımız
birbirine değdi
Jaye çarpan o amipe uçucam yaSunoo
Ne öpüştünüz mü
Ve jay nie otobüsle geliyo aqJungwon
Sabah beni durakta beklerken gördüler sende gel senide götürelim dediler gelmem istemiyorum dedim sonra jay indi ve ben otobüsle gitcem dedi sonrasi iste kiss demek bile istemiyorumJake
O senin first kissindi ama degilmiJungwon
Onun gibi birine gitmesine cok üzgünüm neden bir bad boya heleki çakma bad boya ağlamak istiyorumSunoo
Tm telefonu kapayın pezevenk hoca bakıyorJake
Ay nefret ediyom bu edebiyatçıdan amcı zaten bu erkek dediğinin erkek sevgilisi olur ama bu amcıSunoo
Ne amcı mı ben yeni öğrendim aa-
Dersin bitmesine sayılı dakikalar kala sınıfın kapısı çalındı ve içeri "Çakma bad boy ve ekibi" girdi ve yanlarında Heeseung da vardı hani komadaydı lan.
Sonra hoca neden geldiniz diye sorunca çakma bad boy "Yang Jungwon, Kim Sunoo ve Sim Jake i çağırıyorlar hocam bizde tuvaletten geliyorduk tam o anda bize dediler sizin sınıfın yanı gidip söyleyeyin diye
he bu arada eski müzik odasına çağırdılar sizi bi sonraki ders başında gitcekmişsiniz" dedi havalı havalı çakma bad boy.
Jay bana sırıtarak bakıyordu. Niki sunoo ya ve heeseung da elindeki muzlu süt ile jake e bakıyordu .Bu işte bir terslik var ama hadi hayırlısı.
Evet 1. Bölümden hepinize merhaba
Oylayıp yorum yapanlara çok teşekkür ederim.Jaywon ficimiz hayırlı olsun o zaman diğer bölüm ne zaman gelir bilmem.
Okuyan herkese çok teşekkür ediyorum<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I love you but I can't say//~JayWon~//
Teen FictionOkulun "bad boy" grubu ve "daddy i am material boy" grubu en başından beri düşmandır. Ta ki iki grubun başkanlarının yanlışlıkla dudakları birbirine değince birbirlerine olan kinleri ve öfkelerimi yoksa hisleri mi artıcak . . . . . . Yan shipler Sun...