Seksi supercat

240 26 66
                                    

Hiç yorum yapmıyorsunuz ama ve oylamıyorsunuz. Üzülüyorum kaç saat yazıyorum. Sizi seviyorum ama bay!

"Hadi jay atlı karıncaya binmek istiyorum"dedi jungwon." Bugün ben ne dersem onu yapacaksın jungwon" dedi jay.

Bi anda morali bozuldu jungwonun. "İlk önce gondola bineceğiz sonra hız trenine ve son olarak atlı karıncaya bineceğiz."dedi jay

"Dönme dolaba binemicez çünkü bozukmuş aghh bu günü mü buldun bozulmak için orospu çocuğu"dedi jungwon dönme dolaba.
...

Jay ve jungwon hızlıca gondola koştular ve bindiler. İlk başta jay korkmuştu ama sonra alıştı. Jungwon ise kahkaha atıyordu.

Gondoldan indiklerinde jay "bazen senin şizofren olduğunu düşünüyorum" dedi. Jungwon "kıçım dinliyor seni" dedi ve hız trenine gitti.

Sonra hız trenine bindiler. Bu seferde jungwon korkmuştu. Arada çığlık atıp küfürler yağdırıyordu.

Hız treninden indikten sonra jungwon " h-hadi a-tlı karıncaya" dedi jungwon, hala atlatmamıştı.

Sonra atlı karıncaya jungwon bindi jay binmek istemedi."Yaa neden binmiyorsun seksi kedi" dedi jungwon."Binmek istemiyorum ve bana seksi kedi deme"dedi jay.

"Ama seksisin niye demeyim" dedi jungwon."kedi deme o zaman "dedi jay. Sonra atlı karınca dönmeye başladı. Jungwon küçük çocuklar gibi eğleniyordu.

Jay jungwona fark ettirmeden fotoğrafını çekti. Jungwonum gülümsemesi çok güzeldi. insan istemeden sırıtıyordu.

Atlı karınca durduğu gibi jungwon indi ve hemen karşısında ki sevimli şeyler satan mağazaya girdi.

Jungwon hemen bir tane beyaz kedi kulaklı taç taktı kendine. Bir tanede siyah kedi kulaklı taç aldı ve jaye taktı.

"Aaa çok tatlı alalım mı Jay çok güzeller" dedi jungwon. "Kedi kulaklı taç fetişin mi var jungwon"dedi jay.

"Hayır benim sadece boy ve göt fetişim var"dedi jungwon. "Boy ve göt fetişi mi"dedi jay ve gülme krizine girdi.

Sonra jay "peki alalım sonrada gidelim burdan" dedi jay. Hemen alıp lunaparktan çıktılar ve otobüse bindiler.

...

"Jungwon ben şimdi burda ineceğim kendine dikkat et. Çok sapık var buralarda tamam mı birşey olursa ara beni "dedi jay

"Seni neden arayayım sunooyu yada jake i ararım seksi kedicik" dedi jungwon ve jaye el salladı. Jay otobüsten indi ve tek kaldı jungwon.

Jungwon iki durak sonra indi. Duraktan evi 3 dk yürüme mesafesinde idi. Evine doğru yürümeye başladı ama onu biri takip ediyordu ve bundan rahatsız olup jayi aradı.

"Alo jay biri beni takip ediyor ve çok rahatsız hissediyorum"

"Nerdesin şuan"

"Evime yürüyorum şuan agh-"

"Jungwon cevap ver alo"

Jay hassiktir diye içinden geçirdi ve arabasına atlayıp hızlıca jungwonun evine gitti. sonra jungwonu iki bina arasına almış birini gördü ve hemen arabadan inip oraya koştu.

Jungwon deli gibi ağlıyordu. Jay bi anda " SEN NE YAPTIĞINI SANIYORSUN LAN İT"diyerek jungwonu taciz eden kişiye vurdu.

O adamı yere yatırıp dövmeye devam etti. Öldüresiye dövüyordu ve küfürler yağdırıyordu.

"Jay yeter" dedi hala ağlayan Jungwon. Jay o adamı bırakıp jungwona sarıldı hemen"iyi misin kedi kötü bir şey yapmadı değil mi" dedi jay

"Her yerime elledi her yerime" dedi ve dahada ağladı.sonra jay o adamın kafasına bir tane daha tekme attı ve jungwonu alıp arabaya götürdü.

"Sunoo ile jake e götüreyim mi seni kedicik" dedi jay. "Hayır şuan onlara gidemem başka yere götür beni" dedi jungwon

Jayde hemen kendi evine götürdü. Arabadan indirdi ve jungwonu kendi odasına götürdü.

"Kedicik anlat bana nerene dokundu bak burda kimse duyamaz seni burası benim odam benim evim kimse yok anlayabilirsin tamam mı" dedi jay

"Hüüü belime dokundu sıktı sonra ellerini t-shirtümün içine soktu.hüüü sonra yanaklarımı sıktı . S-sonrada popomu sıktı" dedi jungwon

Bunu duyan jay dahada sinirlendi ve "kedicik istersen bi duş al kendine gel ben sana kıyafet veririm bana küçük olan bir sürü kıyafetim var ha nasıl olur "dedi jay

Jungwon" olabilir belki daha iyi olurum" dedi ve önüne çökmüş olan Jaye sarıldı.

"Hayatımı kurtardın bunun karşılığını nasıl vereceğimi bilmiyorum. seksi supercat"dedi.

...

Jungwon duştan çıkmış elindeki havlu ile saçını kuruluyordu salona geçip koltukta televizyon izlerken uyuya kalmış jayi gördü ve yanına çöktü.

Jungwon

Gerçekten muhteşem bir yüzü var amerikan bozuntusunun. Çok yakışıklı aşırı derecede hemde.

Benim hayatımı kurtardı. Bunun karşılığını nasıl vereceğimi bilmiyorum.

Lisenin başından beri düşmanız ama ne olduda aramızda ki buzlar böyle eridi bilmiyorum.

Hala ondan nefret ediyorum ama bi yandan da ona minnettarım.

Yazar anlatımıyla

Jungwon bi eliyle jayin gözünün önünde düşmüş saç tutamını geriye attı sonrada mutfağa yöneldi.

Acıkmıştı çünkü. Dolabı açınca içinde en sevdiği hazır sandviç vardı.

Hiç düşünmeden aldı ve yemeye başladı.Bugün olanları kimseye bahsetmiyecekti. Çünkü her aklına gelince kötü hissediyordu.

"Başka sandviç var mı" dedi uykudan yeni kalkmış jay.

Hemen dolabı açıp bir tane sandviç alıp jaye verdi. "Beğendin mi en sevdiğimdir bu" dedi jay

"Aa benimde en sevdiğim" dedi jungwon. "Daha iyisin gibi jungwon" dedi jay. " Bunu karşılığını nasıl vereceğimi bilmiyorum" dedi jungwon.

"Hmm bir düşüneyim... Hah buldum bu bence hem seni mutlu edecek hemde rahatlamanı sağlayacak" dedi ve yanağını gösterdi.

Jungwon hemen anlamış olacak ki hemen jayin iki yanağınada öpücük kondurdu.

"Oldu mu bunu sırf sen istedin diye yapıyorum birde seksi supercat"dedi jungwon.

Sonra jay "bende seni öpeceğim ama " dedi ve jungwonun iki yanağınada öpücük kondurdu.

"Oldu tamam değil mi oh rahatladım"dedi jungwon. "Bugün yaşananları diğerlerine bahsedecekmiyiz" diye sordu jay.

"Hayır bahsetmeyeceğiz seksi kedi çünkü düşündükçe kötü hissediyorum."dedi jungwon ve kollarını açtı.

"Yaa jay hadi bi moral sarılması bekliyorum senden " dedi jungwon ve anında Jay sarıldı"bana jay deme çünkü beeeennn"

İkiside aynı anda " SEKSİ SUPERCAT" dediler ve gülmeye başladılar.




Ever bir bölümün daha sonu
bu bölüm full jaywondu
diğer bölümde digerleride olacak
Beklemede kalin
Yazim hatalarim varsa sori

Ve bir sure bolum gelmeyebilir yada gelir bilmiyom

I love you but I can't say//~JayWon~//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin