32'li Elsalı don

113 13 34
                                    

Ben geldimmmm
Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın!!!

Yazar anlatımıyla

Jay bi anda "hassiktir" diye uyandı." Amına koyayım hepsi rüya mıydı"dede eliyle boynunu ovarken.

Sonra her zamanki gibi kalktı elini yüzünü yıkadı ve duş aldı. Sonra salona geçip tv izlemeye başladı.

Heeseung elindeki poşetler kapıyı açtı ve içeri girdi." Oo jay bey bakıyorum da erken uyanmışsınız" dedi heeseung. Elindeki poşetleri boşaltıp jayin yanına oturdu.

"Noluyo lan bi yüzük a'sik'" dedi heeseung."Çok boktan bir rüya gördüm çok gerçekçi idi" dedi jay.

" Ben iki yılda bir rüya görüyorum jay en son yanlış hatırlamıyorsam rüyamda altına işemişti." Dedi heeseung.

Sonra kapı çaldı ve Jay kalkıp kapıyı açtı. "Aa hoshi noldu niye geldin" dedi jay." Gelemez miyim kardeşime yavşayan İT" dedi hoshi ve içeri geçti.

"Aa heeseung naber nasıl gidiyor jake ile" diye sordu hoshi." Bilmiyorum öyle böyle giriyor" diye yanıtladı heeseung.

"Jay al bu senin için" dedi Hoshi elindeki poşeti göstererek. Jay poşeti aldı ve açtı. İçinde pempe tütülü etek vardı.

"Hassiktir ben bunu giymem erkek adam giymez bunu ya "dedi jay. Sonra heeseung "poşette başka şeyler de var aç bak " dedi. Jay sinirle poşetin içindeki diğer şeyi çıkardı. Keşke çıkarmaz olaydı.

Poşetin içinden bir not ve pembe bir tanga vardı. Notta yazan şeyi jay seslice okudu.
"Jay bunlar senin için seni hala affetmiş değilim bu yüzden bu ikisinden birini giymek zorundasın. seçimini yap.
Jungwon"

"Ooo jay ben olsam eteği giyerim en azından daha rahat " dedi hoshi gülerek." Hoshi sikicem bak ha" dedi jay.

_______^°^____________

"Jungwon paketi gönderdin mi" diye sordu sunoo." Evet evine çoktan gitmiştir umarım beğenir ve yaptığı hatanın farkına varır" dedi jungwon.

"Jungwon fazla olmadı mı bu" dedi jake." Yoo olmadı haketti ama" dedi jungwon. "Sunoo nikiyede ben birşey yolladım " dedi jake.

" Ne yolladın acaba götünü yediğim " diye sordu sunoo. Hem kahvaltıyı hazırlıyordu hemde konuşuyordu." Yazık ben sunoonun yerinde olsam bizimle irtibatı keser ve ortadan kaybolurdum " dedi jungwon jake .

"Şey yolladım ya... Şey yolladım " dedi Jake." Yoksa yoksa heeseungun dediği birşeyi yolladım deme. Heeseungun çok sapıkça fikirleri var çünkü " dedi sunoo

"Tamam söylüyorum Nikiye çok güzel yaşına uygun 32 'li Elsalı don yolladım" dedi Jake ve jungwon gülme krizine girdi.

_____^'•°•'^_____

Niki elindeki anahtarla jayin evine girdi ve " BANA BUNU KİM YOLLADI AMINA KOYIM" diye bağırdı ve jayi gördü. Etek giymişti pembe etek tütülü etek pembe tütülü etek etek tütülü pembe.

"Ne bağırıyorsun lan velet " dedi hoshi. "Niki ağzını kapa evladım " dedi heeseung. Niki şok içinde jaye bakıyordu." Bana 32'li Elsalı donu kim yolladı" dedi niki elindeki poşeti göstererek.

"Hahah sunoo yollamıştır. Jungwonda jaye etek ve tanga yolladı shdbsjsnamdmks" dedi ağzıyla random atan heeseung.

"Tanga daha yakışırdı ama buda yakışmış" dedi niki." Elsalı 32'li don sana yakışır aslında niki" dedi jay.

"Lan asıl jaye noldu ne yaptınızda jay bu eteği giydi" dedi niki boş olan üçlü koltuğa kendini atarken.

"Jay babanın Bir çiftliği var. Çiftliğinde etekleri var. Kendisi giydi kendisi giydi diye bağırır. Çiftliğinde jay babanın " dedi hoshi ve heeseung dahada gülmeye başladı ve yere düştü koltuktan.

" Kesin sesinizi okula gitcez daha mallar" dedi jay ve içeri üstünü değiştirmeye gitti.

Okul

Jungwon

Bugün okula yeni bir çocuk gelmişti. Adını bilmiyorum ama herkes onu konuşuyordu. Abarta abarta hemde çok yakışıklıymışta işte uzunmuşta falan filan.

Öğrendim ki o çocuk jaylerle aynı sınıftaymış. Kesin bir kaos çıkacak ama bilmiyorum. İlk ders bitti ve teneffüs başladı. 5 dk geçmişti ki yanıma gelen sevimli surata baktım.

" Noldu çakma Jake Bieber" dedim." Ya bi dur jungwon yeni gelen çocuk varya seni soruyo" dedi jake. Ne beni mi soruyor aq. Benim gibi bir tipsizi.

"Niye soruyor ve beni nerden tanıyor aw" diye sordum." Ne bileyim amk çağırıyor işte git bi bak" dedi jake.

Bende bu abartılan kişiye bi bakayım diye kalktım ve sınıftan çıktım. " Hey jungwon" diye seslendi biri. Etrafıma baktım kimse yoktu." Kim sesleniyor bana" dedim ama kimse bakmadı. Sonra biri gelip selam dedi.

"Aa şey selam sen şu yeni çocukmusun herkesin abartarak konuştuğu" dedim havalı havalı." Evet neden bu kadar abarttılar bende bilmiyorum sadece babam iş adamı diye herhalde" dedi

"Baban kim ki" diye sordum merakla." Babam XXX havalimanının hem sahibi hem başkanı" dedi. E yok aemına korenin en büyük havalimanı o amk. Jayden bile zengindir bu.

"Aa anladım herkes zengin sevgili istiyor ondan abartmışlardır" dedim bende. Tam adını soracaktım ki zil çaldı. Zilim sesi değişmişti. Normal bir şarkı koymuşlar. Ve o şarkı benim sen sevdiğim şarkılardan biri idi . Sınıfa şarkıyı söyleyerek girdim.

"Like paradoXXX ,Like paradoXXX,Like paradoXXX"
.
.
.
2. Dersde bitti sonunda. Sınıftan hava almak için çıktım ve bahçeye indim ve oturma yerlerine oturdum . Sonra yanıma yeni çocuk geldi." Selam jungwon tekrardan" dedi.

Ben onun adını bilmiyorum ama o benimkini nasıl biliyor. " Senin adın ne" dediğim an sunghoon koşarak geldi ve " jay ölüyor wonie koş " dedi. Bende anlık olarak sunghoonun peşinden gittim.

Çocuğu tek bırakmış gibi oldum ama olsun onu daha yeni tanıdım. Jaylerin sınıfına girdik ve hızlıca jayin Yanına yaklaştım. Hiçte ölüyor gibi durmuyordu.

" Ee ölmüyorsun niye beni çağırdın" dedim." O gerizekalı ile konuşma birdaha" dedi. Kimden bahsediyordu. Şu eni çocuktan mı." Kimle konuşmayayım" dedim." O yeni çocukla siktiğimin gerizekalısı" dedi sandelyesine yayılarak.

____∆°∆____

Böyle 3-4 günde bir bölüm gelebilir garanti vemiyorum asla.
Ve ters köşe haha
Şimdi jakehoona bölüm yazmaya gidiyom
Hoşça kalın

I love you but I can't say//~JayWon~//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin