Selam yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın
Benide unutmayın 👉👈...
Eve geldigimde her zamanki gibi üstümü değiştirip yatağıma uzandım. Cok sıkıldım bu saçma sapan işlerden gerçekten. Yeni çocuk geldi şimdi adı san mıdır son mudur neyse.
Jayle olan kavgamız zaten başka bi boyut. Neymiş efendim san jay tanışıyorlarmış işte kavga etmişler en son görüştüklerinde de.
Bundan kaynaklı jay sandan nefret ediyor ama her gördüğünde nefret kusuyor öyle böyle değil sövüyor çocuğa
Jaye çok kırgınım. Bıktım bu bipolar hallerinden. Bi iyi bi kötü ne kadar sürecek bu. Onunla sevgili olmak istiyorum. Normal yaşamak istiyorum ama biz için normal bir kelime yoktu.
Zaten bu hafta artık okula gitmeyeceğim kafa dinleyeceğim biraz. Umarım aklı başına gelir supercatimin
Biraz dinlendikten sonra ayağa kalkıp dolabımın önünde durdum. Sugar mommy teyzem beni çağırmıştı
Lanet olası o piç kurusu kuzenimin yüzünü görmek dahi istemiyorum aq. Çocuk en son bana geldiğinde en sevdiğim özel günler için saklandığım eteğimi ifşalamıştı.
Orospu çocuğu velet. Kendisi 9 yaşında ama canavar. Şimdi ise dolabıma bakıp ne giyeceğimo düşüneceğim 72 dk boyunca.
Jay
Hay sikeyim bi sen eksiktin dağ ayısı. Herkes jungwonumu elimden almaya çalışıyor ama ben vermem.
Çok kavga ettik okulda kedimle. Onu kırdım ama bende bir öküz olduğum için gidip özürde dileyemem.
Tanrım neden bizim ilişkimiz böyle neden. Jungwon benim gibi birini haketmiyor. Ama ben onu seviyorum ve sevdiğim herşey benimdir.
Heejake ilişkisi var ile yok arasında. Habire yemek yiyorlar amk. Ve zerre kilo almıyorlar. Nasıl oluyor bu ya.
Heeseung geçen gün jake i annesi ile tanıştırdı. Kadın jake i mıncıra mıncıra jake in beyni yok olmuştu. Heeseung da ideal gelin adayı diyordu mal.
Eve geldiklerinde jake havlıyordu. Heeseung bana havlıyor demesine rağmen jake anca 1.5 saat sonra kendine geldi.
Sunghoondan bahsetmeyeceğim bile.Aşkitoloşkom diye geziniyor ortalıkta.Acaba konon bunun neresini seviyor anlamıyorum.
Sunki zaten ayrı bir konu. Hergün kavga ediyorlar. Herşeyin bir kusurunu buluyorlar. Birbirlerini sadece gömerek geçiyordu bir günleri .
San ve jungwonun arkadaş olmalarını istemiyorum. Hemde hiç. Çünkü san herkese yavşıyor. Jungwonu kullanıp atacak. Bizim aşık olmadan önceki planımız.
...
1 hafta sonra
Jungwon okula hiç gelmiyordu. Benimlede hiç konuşmuyordu en sonki kavgadan sonra.Nedenini ne sunooya nede jake e demişti.
Bana kızgın sinirli ama bu yüzden okula gelmediğini sanmıyorum.Endişelenmeye başladım onun için. Ve bi karar alıp onun evine gittip
Kapıyı çaldım. Ama kimse açmadı. Üst üste 4-5 kez bastım ama kimse açmadı. Onun evinden dızladığım anahtarı çıkarıp eve girdim.
Evde hiç ses yoktu. Jungwonun odasına girdim ve yatağının üstündeki mektubu gördüm ve hemen açıp okumaya başladım.
"Bunu okuyan kişi büyük ihtimalle jay o yüzden bu mektubu ona yazıyorum. Bu mektubu okuduğunda ben japonyada olacağım.
Japonya'da yaşayan anneannem hastalanmış ve apar topar ailemle japonyaya gitmek zorunda kaldık. Sana hala kırgın ve kızgınım.
Sanla iyi bir geçmişiniz olmaya bilir ama o benim arkadaşım jay. Senle sanı asla aynı görmüyorum. O sadece arkadaş ama sen.
Sen benim aşık olduğum kişisin. Ama böyle davranmandan nefret ediyorum. Zaten senden ne bekleyebilirim ki. İki yumuşaksın on sertsin jay.
Benimle birşeyler yaşamak istiyorsan kendine çeki düzen ver. Çünkü ben seninle birşeyler yaşamak istiyorum. Umarım sende istiyorsundur."
Kedin jungwon
09.07.2022
04.32Daha iki gün önce yazmış. Ne kadar öküzüm ben ya. Sikicem kafamıda kalbimide olmayan amımıda.
Gerçekten bipolar manyaktım. Sevgilimiyiz değilmiyiz ben bile bilmiyordum. Japonyadan dönmesini bekleyecektim mecburen.
Bi dakika lan bizim velet japondu dimi. Onun sayesinde giderim japonyaya kedimede sürpriz yaparım hem.
Hassiktir. Şimdi gelde veletten bunu iste. Karşılığında ne verecem ben acaba. Neyse siyah kartımla alışveriş yapar azıcık. Kabul eder herhalde.
_________
Slm asklarim
Jayi surundurcem hehe
Gecis bolumu gibi dusunebilirsinizYeni fic yazicam ayda yilda bir bolum atsamda hangi ship olsun
Diger gruplardan da olabilir mesela
Ateez txt baska ne vardi ha svt fln
Neyse uzattim hosca kalin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I love you but I can't say//~JayWon~//
Teen FictionOkulun "bad boy" grubu ve "daddy i am material boy" grubu en başından beri düşmandır. Ta ki iki grubun başkanlarının yanlışlıkla dudakları birbirine değince birbirlerine olan kinleri ve öfkelerimi yoksa hisleri mi artıcak . . . . . . Yan shipler Sun...