Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın!
Sizleri seviyorum <3Ders bitmiş ve teneffüste idik."ya amına koyayım bu işte bi bokluk var" dedi jake.
"Ya o uzun boylu sırık bana kötü kötü baktı bi an korktum aq"dedi sunoo.
Kafayı sıyırcam şuan. Bi an önce müzik odasına gitmek istiyorum. Dememle zil çaldı.
Hemen hızlı hızlı sınıftan çıktım ve müzik odasına yöneldim. Arkamdan da sunoo ve jake in geldiğini duydum.
Jay
Zil çaldı sonunda haha şimdi boku yicek jungwon kimsinde sen bana "siktir git orospu çocuğu" dersin hello kittyli tokalı.
"Pişt jay sunooya öyle bir baktım ki korkudan altına sıçtı kdjdksmksksl"dedi niki.
bu benle nasıl aynı yaşta amına koyayım. "Ooo jungwon ve ekibi hızlı çıktı bizden önce müzik odasına giriyorlar" dedi sunghoon. Sonra bizde hemen odanın içine girdik
Yazar anlatımıyla
Jay ve ekibi içeri girdiğinde 3 tane sırıtan kişiyle karşılaşmayı beklemiyordu.
"Ne sırıtıyorsunuz aemına "dedi sunghoon. Arkasından heeseung dürttü de susdu.
"Evet niye bizi çağırdın amerikan bozuntusu" diye başladı jungwon.
sonra jay "sen bana sabah ne demiştin girişte " dedi
"Siktir git orospu çocuğu bir daha seni görmek istemiyorum dedim" dedi jungwon.
"Bide ezberlemiş enayi" dedi heeseung tıkınırken.
"Evet bu yüzden bunun karşılığını vermelisin" dedi jay. " Ne karşılığı pardon" dedi sunoo
"Götünü açıp dans edeceksin ve pavyonda çalışıcaksın sunoo" dedi niki.
L Bunu duyan sunoo "senin ağzına sıçarım sırık delirtme beni" dedi gözlerini bölerterek.
"Ya heeseung yeme iki dakika yemesen ölürmüsün ya" dedi jake.
"Sikerim seni ha yemek benim felsefem"dedi heeseung.
"Hmm bence jungwon sen bi günlük ben ne istersem yap" dedi jay.
Bunu duyan jungwon"bok yaparım am çocu"dedi.
"Ne am çocu mu çok ayıp Jungwon bi gün ya bi gün"dedi jay seksi piç gülüşünü yüzüne takarak.
Sunoo jungwonun kulağına fısıldadı" lütfen kabul et bu niki beni öldürecekmiş gibi bakıyor" dedi.
Jungwon onlara yalvarır gibi baktı ama olmadı.
"Peki kabul sadece 1 gün o kadar" dedi jungwon. "Ne istersem yapacaksın çok mutluyum hahahaha" diye ellerini havaya kaldırıp kötü adam gibi güldü. Zaten kötü adamdan bi farkı yoktu.
" O zaman cumartesi buluşuyoruz "dedi jay ve ekledi "ve cumartesi sabah saat 11 de okukun önünde buluşuyoruz" dedi ve siktir olup gitti .
Cumartesi
Jungwon
Sikicem bu jayi ama ha yani bıktım usandım dedim içimden.
Ve bugün ev sevdiğim mor kedili crobum ve mavi kot şortumu giydim ve durakta beklemeye başladım.
Saat 11:02 idi hala jay gelmemişti saat 11 de buluşalım diyen de oydu...
5 dk sonra jay yürüyerek geldi. Siyah dar bir kot pantolon ve siyah bol bir t-shirt giymişti. Çok sexy gözüküyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I love you but I can't say//~JayWon~//
Fiksi RemajaOkulun "bad boy" grubu ve "daddy i am material boy" grubu en başından beri düşmandır. Ta ki iki grubun başkanlarının yanlışlıkla dudakları birbirine değince birbirlerine olan kinleri ve öfkelerimi yoksa hisleri mi artıcak . . . . . . Yan shipler Sun...