Arden doğmadan önce ailesi bir oğlan çocuğu bekliyorlardı. Isminin Arden olmasını buradan anlayabiliriz herhalde . Ancak o doğdu bir kız olarak dünyaya gözlerini açan Arden... Mete ve Açelya Arden ismini çok beğenmiş ışıl ışıl parlayan bir oğlan beklerken güzelliği ile insanları büyüleyen bir kızla karşılaştılar . O dönem Mete ve Açelya -Mars ve ardenin ebeveynleri- daha kibar ve duyarlıydılar Arden'i Allah'ın gönderdiği bir armağan olarak görüyorlardı . O kadar zorluğa ve korkuya rağmen... Ancak o olay gerçekleşene kadar...
Arden çok hareketli bir çocuktu. Laboratuvarda annesi ve babası çalışırken yanlarında bekliyor sadece oturuyordu . Bu durum Onun için çok garipti. Öylece oturup durması yani, evde yatağın koltukların üstünde zıplar hayali arkadaşlarıyla evcilik doktorculuk filan oynar arada Ajan olurdu.
Annesi Bazen Arden'in deli olduğunu bile düşünürdü evde dolaşırken kendi kendine değil olmayan kişilerle konuşurdu. Ancak o çocuk normal herhalde der bu düşüncesini unuttururdu kendine. Yine bir gün Mete ve Açelya çalışırken Arden öylece oturuyor bebekleri ile sessizce Oyun oynuyordu.Arden aniden delirmiş gibi hareketler yapmaya başladı ,hayali arkadaşıyla kavga ediyordu herhalde .Geri geri yürürken birden annesine çarptı.
Açelya Birkaç adım yana doğru kaydığında sendeliyordu ve bir elinde tuttu beherin içindeki sıvı Masadaki beher'in içine damladı ve birden küçük ancak Arden için büyük bir patlama yaşandı . Bu durum çok olağandı bir laboratuvarda patlama olması yani.
Ancak Mete ve Açelya'nın başlarındaki kişinin delirmesi için yeterliydi. Saklandığı odasından çıktı ve hakaretler yağdırmaya başladı. Arden çok korkmuştu. " Buraya çocuk getirmeyin demedim mi?Siz kendinizi ne sanıyorsunuz ?Kabul etseniz de etmeseniz de siz benim gelişmiş kölelerimsiniz" dedi patron olduğunu her haliyle belli eden adam. Arden birden nefret dolu gözlerle bakmaya başladı . Adamin yakasında ki Altemur Yaşaran yazan karta baktı ve gözlerini kartın sahibine ebeveynlerine hakaret Yağdıran adama çevirdi . Büyük bir olasılıkla adamın başında da biri vardı. Hiç patronun yakasında ismi yazar mıydı ki? Büyük bir ihtimalle O da bir köleydi .Yine de Adama karşı büyük bir nefret duyuyorduAçelya hızlıca Arden'i oradan uzaklaştırmaya koyulurken Mete Altemur adındaki adamdan özür diliyordu. Altemur Bey açelya'yı fark etti ve "nereye? kaçamazsın mesain bitene kadar çıkamazsın " dedi "Peki" diye cevap verdi Açelya Arden 'i yerine oturttu ve kulağını sakın yerinden kalkma diye fısıldadı...
Arden laf dinlermiydi ASLA
O adamdan intikam almalıydı.Altemur Bey elinde bazı belgelerle dışarı çıktı Arden içinden işte tam zamanı dedi ne yapacağını planlamıştı bile hemen hızlıca Altemur Bey'in odasına girdi . Oda çok büyük değildi Ama küçük de değildi odanın tam ortasında kocaman bir masa vardı çaprazinda ikili bir koltuk sağında kitaplık solunda ise Mini bir bar vardı. Arden hemen masanın altına girdi.
Planı şu şekildeydi: masanın altına girecek Altemur bey geldiğinde de boşluğunu yakalayıp onu korkutacaktı . Eğer biri ona böyle bir şey yapsaydı Gerçekten de çok korkardı ve böyle bir intikam Gerçekten de çok akıllıcaydı Arden'e göre .Çok beklemesine gerek kalmadan Altemur Bey odasına girdi sandalyesine oturdu masasının üstüne dosyaları bıraktı bilgisayar da dolanmaya başladı o kadar hızlı tuşlara basıyordu ki sanki random bir şekilde tuşlara basıyor gibiydi. Arden Altemur Bey'in işine daldığını fark edince işte tam zamanı dediği anda içeri başka bir kadın girdi . Arden masanın altında olduğu için kadını görememişti ancak sesinden yabancı biri olduğunu anlamıştı.
☠☠☠
Uzun bir bölümle geldim. Bölümleri atıp susmayı planlıyorum yani bundan sonra öyle yapıcam yorumlarda buluşuruz . Bölüm sonlarında yorum yapıp bölüm hakkında konuşursanız sevinirim bayyy 😉😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNSANLAR GARİP
Mystery / ThrillerArden ailesinin ondan birşeyler gizlediğini düşünür bunda haklıdır da ve ailesinin sakladığı şeyler gün yüzüne çıkacak bir gün ama o gün dünya ve insanlar olduklarından daha garip bir hal alacak . Kendilerini tutamayan ve bir hastalık sonucu vahşi a...