GİRİŞ

19 1 0
                                    

18.04.2023
Arden'in Blog Hesabindan;
Her zamanki gibi evdeyim . Annem ve babam laboratuvarda orada ne yaptıklarını bilmiyorum ama küçüklüğümden beri hatta kendime bildim bileli çalışıyorlar . Yani benimle pek ilgilendiklerini söyleyemem . Biraz garipler ama onları seviyorum, anne ve baba olduklarını unutmuş gibiler .Tek sorun bu yani öyle olduğunu sanıyorum .
Bir kardeşim var şu an 5 yaşında daha çok küçük bu durum beni ürkütüyor Çünkü annemle babam bence garip işlerle uğraşıyorlar benim bilmediğim . Tabii bu sadece bir tahmin ancak önsezilerim güçlüdür . Odaklandıkları bir şey var . Ve böyle olduğu zaman ebeveynler çocuklarını yok sayar.

Kardeşimin anne ve babamla güçlü bir bağı yok . Bu çok garip değil mi daha 5 yaşındaki bir çocuk annesinden ayrılmak istemez . Hele de bir erkek çocuğu... Ama kardeşim öyle değil annem ve babamdan nefret ediyor bile diyebilirim. Mars'a -kardeşim- hep şey dedim onlar çalışıyorlar. Yoksa böyle olmazdı. Cidden sana çok değer veriyorlar .Hatta İşte çalışırken iş bitsin de oğlumun yanına gideyim diyorlar seni görmek için can atıyorlar. Kardeşim Mars buna hep inandı. Bununla hayata tutundu bile diyebilirim. O doğduğundan beri sürekli hastalanır bağışıklık sistemi çok güçsüz.

Bir gün Mars koşarak İşten yeni gelen annem ile babamın yanına gitti. "Beni özlediniz mi? Ben sizi çok özledim. Biliyorum işte hep beni düşündünüz. Değil mi?" dedi . Babam onu elinin tersiyle duvara doğru itti ve "Tabi ki de seni düşünmedik çalıştık.Şu an senle uğraşamam lütfen çekilir misin? "demekle yetindi . Ağzından çıkan her kelime Mars'ın yüreğine saplanan bir mızrak gibiydi ,hem de zehirli bir Mızrak .
O daha çok küçük ve ilgi istemesi çok doğaldı. Ancak annemler öyle düşünmüyordu. O günden beri annemle babamdan neredeyse nefret eden bir kardeşim var. Aslında benim de ondan aşağı kalır bir yanım yok.
Neyse biraz kendinden bahsedeyim 19 yaşındayım, tıp fakültesini bitirdim ,doktorum. Burada fakülteler genelde 3 yıllık olur İlk 2 yıl sadece fakültede eğitim görüyor son yılda ise zorunlu hizmet denilen bir şey var onu yapıyoruz. Yani son yıl sadece çalışıyorsun. Ve sonra aldığım puana, yaptıklarına göre okulun bitiyor ve ben Okulu iyi bir dereceyle bitirdim. Tek övündüğüm şey de bu .
Annemler doktor olmamı istemediler ama gizli gizli okula başladım ve öğrendiklerin de yapacakları hiçbir şey yoktu . Kim çocuğunun Doktor olmasını istemez ki benim ailem dışında. Beni annemler Okula erken yazdırmış. Dolayısıyla okulum erken bitti ama Mars'a bakmalıyım bu yüzden çalışmıyorum .
O daha okula başlamadı Dolayısıyla bütün gün evde . Annem ile babam bir kat aşağıda çalışıyorlar buna rağmen gün içinde molalarda bile Mars'la hiç ilgilendiklerini görmedim . Onu yalnız bırakamam. Mars benim her şeyim .Onsuz hayal bile kurmadım. Bu yüzden onu asla yalnız bırakmayacağım...

☠☠☠

Giriş bölümünü nasıl buldunuz? İlk bölümde ana karakterle tanışalım istedim. Bunun en iyi yolu da Arden'i stalklamaktan geçiyordu .Zaten bu bölümden sonra olayları size ben anlatıcam . Arden'in ağızdan da bölümler gelicek ama Arden'in bile bilmediklerini bilen yazariniz olarak olayları gözlemliyip size aktarıcam .
Öptüm 😘

İNSANLAR GARİPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin