Bu finali 8.bölümden sonra yazdım. Çünkü belli bir son düşününce olaylar daha kolay ilerliyor. Tarih atıyorum: 23 temmuz cumartesi günü yazdım bu bölümü ama bakalım ne zaman yayınlayacağım. BU ZAMANA KADAR BANA DESTEK OLDUĞUNUZ İÇN SİZE MİNNETTARIM!!
VEEE SİZİ SEVİYORUMMMMMMMM 💞💗💞💗💞💗💗💞 HADİ BBnot* bu bölümü şimdi değil en son okuyun neden böyle oldu bilmiyorum ama araya karışmış final.
TAEHYUNG JUNGKOOK DM
Taehyung 💍
Yavrummm nerdesinnJungkook
Kim bilir şuan kimlerlesinnnTaehyung 💍
Ciddi ciddi soruyorum NERDESİNJungkook
Haa ben şarkıyı tamamlamak için falan yazdın sandım daaTaehyung 💍
Nerdesin bak Jimin de yok ortalıktaJungkook
Geliyoruz işte herşeyi yükledim jimineTaehyung 💍
İki paket cips alacaktınız sadeceJungkook
İçecek falan da aldıkTaehyung 💍
İyi iyi hadi gelinJungkook
Geliyoz geliyozKim Taehyung
"Hiç görüşmeseydik amk!" diyerek üstümüze atlayan Minho,
"Biz daha hızlıymışız!" diye yoongi ve Hoseok'la kapışan hyunjin ve Felix,
"Sen nasıl bu şerroyu affedersin!!" diye Jungkook'u köşeye sıkıştıran Momo ve Jennie,
"Jimin'le sevgiliyiz çatlayın!" diye bağıran Risa,
"Çok taşşaklı çift oldunuz," diye enseme geçiren Jin,
"Ne kadar işsiz herif varsa şuan toplanmış." diye bağıran Namjoon.
Bazı eksikler olsa da evet geleceği olmayan sınıf biraz zaman geçmesine rağmen bir aradaydı.
~
Saatlerce sohbet etmiş ve en sonunda evlere dağılmıştık. Sadece evlere dağılmakla kalmayıp her yeri dağıtmıştık. Oturduğumuz banka herkes adını kazımıştı.
Jennie ve Risa biraz olsa bile arayı düzeltmişti- ama hala ben bu kızı sevmiyorum- diyordu. Hatta twerk atmışlardı.
Biz ise saate bakmadan saatlerce oturup konuşmuştuk. Hatta bizim sınıfın whatsapp ta ki adıyla bir instagram hesabı açmıştık.
Güzel ve yorucu geçmişti bugün. Ve olaylar vardı tabii dedikodu bitmez.
Jennie Lisa adında bir kızla tanışıp sevgili olmuştu. Hatta lisa'nın adı Risa ya benzediği için ayrılmayı düşünmüş sonradan aşkı daha ağır bastığı için bu fikirden vazgeçmişti.
Hyunjin ve Felix evlenmeye karar vermişler ve yüzük takmışlardı. Şuan nişanlıydılar ve bizi düğünlerine almamak için yemin etmeye kalkmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
no problems
Short StoryHomofobik sandığı arkadaşı Taehyung'a açılmak isteyen Jungkook, Jungkook'a aşık olmasına rağmen açılmaması gerektiği için homofobiğim diyen Taehyung.. !İLK FİCİM OLDUGU İCİN UTANIYORUM CÜNKÜ COK CRİNGE YERLER VAR ONA GÖRE OKUYUN!