19.Bölüm

125 15 21
                                    

Hiç yazasım ve bitiresim gelmiyor bee. Bu arada belki beni tanımak istersiniz diye fotomu paylaşmayı düşünüyorum. Eğer isterseniz burada belirtin istemiyorsanız ise göz kanamasına gerek yok moruk yazarak beni görmezden gelebilirsiniz... Şimdilik iyi okumalar

~Jeon Jungkook

"Evet oturun, oturunnn!" Risa'nın komutuyla hepimiz oturduk. İlk çeviren Risa'ydı.

Şişe Jimin ile Hoseok arasında durmuştu. El ele tutuşup kalktılar.

"Şimdi Hoseok Jimin'e birşey itiraf edecek, sonra da Jimin Hoseok'a birşey itiraf edecek tamam mı?" diyerek heyecanla el çırptım.

"Tamam başlıyorum o zaman," dedi ve boğazını temizledi.

"Jimin-ssi sana söylemem gereken birşey var,"

"Dinliyorum Hoseok'cum"

"Senin çok sevdiğin kırmızı uğur böcekl- çok zor bişey itiraf etmesek olur mu?" diye sorup bana döndüğünde söyleyeceği şeyi merak ettiğim için kafamı olumsuz anlamda salladım. Oflayarak tekrardan jimin'e döndü.

"Jimin senin uğur böcekli donuna bişey olmuştu yaa,"

"Evet ortadan ikiye ayrılmıştı."

"Ben yapmak durumunda kaldım onu, ama ama ama hep şey yüzünden," diyerek heyecan ve korkuyla Taehyung'u göstermişti.

"Ben ne alaka amk" diye yükseldi Taehyung. Hoseok hemen savunmaya geçerek,

"Biz Yoongi'yle öpüşecekken yakalamıştı hatırlıyor musun?" Taehyung sanırım olayı hatırlatmıştı ve kahkaha patlatmıştı. Grup konuşmamız gelince aklıma bende gülmeye başlamıştım. Cidden fazla zaman geçmişti üzerinden. Bende gülmeye başlayınca herkes gülmeye başladı.

"Ayhh tamam konu dağılmasın!" diye Risa'dan uyarı yiyince hoseok sustu ve Jimin konuşmaya başladı bu kez.

"Ben bir kere senin diş fırçanı kullanmıştım sonra sen anlama diye kurulayıp yerine koymuştum."

Hoseok Jimin'in ensesine sert bir şekilde geçirdi ve elleriyle çenesini kavradı.

"Pepeli olan mı?" diye çekinerek sustu.

"Eve-" parmaklarını Jimin'in dudağına bastırdı.

"Şşşh bilmek istemiyorum."

Ardından sakince yere oturdu ve yalandan ağlamaya başladı.

Risa'nın hadi amk demesiyle oyuna devam ettik.

~~~

"AYHH BENİM TAEKOOK'UM ÇIKTI KALKIN ASLANLARIM!!"

"Amk hoseok mal mısın sırf tae ve jungkook çıksın diye 40 kere yer değişikliği yaptırdın?" diye Hoseok'un heyecanını kursağında bıraktı Namjoon. Evet ciddi anlamda sırf ben ve tae çıksın diye 40 kere yer değiştirmiştik. En sonunda biz şişeye göre yerleşmiş ve karşı karşıya geçmiştik.

"İlk sen itiraf et" dedi taehyung. Hoseok'a baktığımda piç gibi gülümsüyordu. Tabii biliyor benim herşeyi ortaya dökeceğimi ondandı bu tavır.

"Benim çok fazla var sen söyle" dediğimde ellerim tuttu.

"Kızmak ve üzülmek yok ama tamam mı finale kalmış bir bölüm götlük çıkmasın"

"Ne finali amk" dedi yoongi yattığı yerden. Lan bi dakka bu yoongi yine mi yatmıştı. Küçük bişey olduğu içinde pek anlamıyorduk zaten.

"Yok bişey sen yatmana devam et. Evet jungkook şimdi başlıyorum o zaman."

no problems Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin