20.Bölüm

182 14 0
                                    

...çok şey söylemek istiyorum ama
Neyseee

~Jeon Jungkook

Boku yemek sadece bir sözden ibaret sanardım ta ki şu saniyeye kadar...

Abartmaya gerek yok ya sadece sevgilime acıtasyon yaptığım zaman ki yalanlarımı açıklayacaktım itiraf edecektim.

"Sabaha kadar seni bekleyemeyiz?" beni gaza getirmeye çalışan Hoseok'un sesini duyduğum da sertçe yutkundum.

"Birincisi hani ben sana bir kere demiştim ya annemden görmediğim aşk yok babamın sevgisi güveni görmedim sana attım bütün yükü falan dedim yaa,"

"Evet öyle bişey de vardı lan amk şimdi düşündüm de senin ailenle aran iyi ki?"

"İşte sen bana acırsın da belki seversin diye demiştim."

"Ayıp ayıp tuuuuu sıfatına seniiin" ellerini dizlerine vurarak konuşan Jimin ciddi kalamadığı için kahkaha atmaya başlamıştı.

"Offf olur öyle şeyler boşver."

"Başka var mı?"

"Listeyi tekte söylesem olur mu?"

"Kısa kes işi bitir."

"Bir işte ailemle ilgili yalan söyledim aslında aram onlarla çok iyi,

İki Minho beni çatıda bulduğu zaman aşağıya bilerek atlamadım düştüm zaten alt sınıfın pencere  önüne düştüm ondan fazla bişey olmadı bende yine acı diye intihar ettim dedim

Minho ya bunun için para verdim.

Üç senin bana olan duygularını aslından Risa'dan sonradan öğrenmiştim hani grupta koruduğum günde ona yaranmak için yapmıştım korktuğum ve sevgili olmayı göze alamadığım için sana söylemedim."

"Nefes al amk" tae'nin tepkisi garipti ama söyleyip kurtulmak en iyisiydi.

"En önemlisi bu sanırım sizin hepinize söylemem gereken bişey,"

"Söyle artık çok gergin ortam" yoongi cevapladı.

"ASLINDA EN SEVDİĞİM ŞARKI APAÇİ BUM BUM BUM!!"

"Neğğğ?!"

"Şimdi bayılıcam?"

~~~

"Evden atılacak bişey yapmadım ki?"
Arkamda kalan Jimin ve taehyung kahkaha atmaya başlarken kendimi tutamadım ve bende gülmeye başladım. Diğerleri çoktan cama yapışmış video çekmeye başlamışlardı.

"KARMA İS FOR YOUUUUU" diye bağırdı ardından Taehyung. İlkten anlamayarak baktım ama sonradan kahkaham daha da fazlalaştı üstümüze -daha doğrusu onlar çatının altındaydılar- üstüme yağan yağmur durumun tuzu biberi oldu.

Lise zamanında Taehyung'a verdiğim ceza tarzı bişeydi yağmurun altında bana gelmesi anneme sorduğum zaman ise annem ben ve babamı evden kovmuştu. Tabii bu sadece yarım saat falan sürmüştü çünkü hasta olsaydık yine onun başına kalacaktık.

Geçmişe bakınca aslında çok saçma ve güzel şeyler yaptığımızı fark ediyordum. Güzel ve özel şeyler...

"TAMAM YETER ARTIK CEZAN BİTTİ JUNGKOOKSSHİ!"

Gülümseyerek onlara doğru yürümeye başladım ve hemen eve girdim. Hoseok elinde telefonla koşarak yanıma geldi ve çektiği videoyu izletti. Bunca söylediğim yalan ve acıtasyonun cezası yağmurda başta Taehyung olmak üzere hepsi için şarkı söylememdi. Ve ayrıca Taehyung söylediğim yalanların hepsini kahkaha atarak dinlemiş vi diğerlerine de tiyatro yaparak güldürmüştü. Tiyatro konusu olarak benim anlattığım şeyleri seçmişti ...

~~~~~

Hemen ardından final bölümünü atıyorum:)

no problems Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin