Eve gittim . Annem yarın İstanbula gidecegimizi söyledi .
'' Neden?" dedim . Söylediği cevap karşısında şok oldum .
"Kardelenin sözü varmış ." dedi ve :
"Sende bir an önce birini bul bak Eylem bile şuan çıkıyor !" diye ekledi .
"Ne?"
"Aslında şu eski lisedeki Ceyhun olur" deyince bağırdım :
"Hayır" diye bağırdım . Ben Furkanla cıkıyodum.
"Neden?" dedi .
"Ben Furkanla çıkıyorum!" diye karşılık verdim . Bu cevap karşısında annem şok oldu .
"İyi Şimdi hazırla bavulunu yarın sabahtan çıkcaz" dedi .
"Tamam " dedim ve odama çıktım . Hımm şu uzun elbise sözde güzel olur . Hım bir bakalım . Belki denize gideriz . Pembe mayomu ve Mor deniz havlumu almalıyım . Bakalım daha neler alabiliriz... Aaa evet plaj terliklerim . Gündelik olarak sade yeşil kalın askılı bir üst altına da kot pantalon mükemmel . Giderken ne giysem . Evet ! Yeşil atlet ! Üzerine yarım bol pembe bir üst . kalın askılı tabiki . Altına da pes pembe deri bir tayt . Ayakkabı olarak siyah deri spor ayakkabım be en gıcık kaptıgım bağcıklar!!!
Sabah erkenden kalktık üstümüzü giydik . Yola çıktık . İstanbula vardık . Eylemi tanıttık . Söz yarın olacakmış . Kardelene olanları anlatırken Eylem bir köşeye oturmuş aglıyordu .
"Eylem neden ağlıyorsun?" diye sordum .
Hiç cevap vermeden dışarı cıktı . Eylem masum bir şekilde davranıyordu . Ama ben ona yapacağını biliyorum . Biraz bizim gibi yaramaz olsun yaa . . .
Onu da alıstırdık . Akşam olmuştu . Yattık . Sabah erkenden kalktık . Üstümüzü giydik tabi en guzelimiz kardelen ....
Söz yapılıyordu ki mesaj geldi:
"Sütü içilir eti yenmez? bilmecesinin cevabı nedir?" gizli numara .
Umursamadım . Söz yapıldı . Sonra yine aynı numaradan :
"Bilmeceyi cevaplamazsan hayatın kötüye gider" diye bir mesaj geldi . Korkmaya başlamıştım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günlüğün Sırrı 2
RandomArkadaşlar bu hikayeyi okumadan önce "Günlüğün Sırrı" nı okuyun . Çünkü bu onun devamı ... İyi Okumalar ...