Kardelen le Hakan Benle Furkan evleniyoruz . Hımm durun çifte düğün olacağından bahsettim mi ? Herkesi cagırıcam . Özellikle de Ceyhunu .
Eveeet inkar etmeyin Ceydanın Ceyhunu ona gıcıklık olsun diye çağırdığını düşünüyorsunuz !! Ama anlatacaklarıma şaşıracaksınız !!
Doğru duydunuz Ceyhunu . Ama mal Ceyhunu değil . Lisede beni Yavuz muydu ? Evet evet Yavuzdu . Yavuz sapıgından kurtaran Ceyhunu Furkanın kuzenini . Bizi barıstıran Farugu ve ablası Simgeyi . Ama .. ama abla kelimesinden nefret ediyorum . Benim ablam öldü . Onun adı da Simgeydi . Heyy durun . Eylemi unutmadık tabiki .
Arkadaşlar "Ama .. ama abla kelimesinden nefret ediyorum . Benim ablam öldü . " doğru değil. Hikayeye az bisi hava katsın diye yazdım .
Neyse düğünü yaptık . Mutlulukla EVET diye bagırdım . Tabi bana soruyu sorduklarında . O sırada telefonun çaldı :
Kimden: Komiser Sema
"Alo Komserim"
"Ahh Ceyda çatışma cıktı . Hadi... "
"Komserim ben izinliyim ve-"
"Ya gel acill" diye bağırınca tek diyebildigim şey:
"Peki Komserim ." demek oldu .
Hemen üstümü değiştirdim . Polis kıyafetimi giydim . (Multimediadaki)
"Ben çıkıyorum ." dedim . Çatışmaya katıldım . Tam bana dogru silah sıkıldı . Gözlerimi korkuyla kapadım . Actıgımda Furkan yaralanmıştı . Bembeyaz kıyafeti kıpkırmızı kan içerisinde kaldı . Hemen hastaneye goturduk . Durumu kotuymus . Her an ölebilirmiş . Doktor ameliyathaneden çıkarken meraklı ve endişeli gözlerle ona bakarak :"Durumu nas-"
"Durumu şuan iyi . Hayati tehlikeyi atlattı . " dedi.
"Pe..peki onu gö-re-bilirmiyim ." sesim kısıktı.
"Tabi buyrun ." deyince yavaşça odaya girdim .
"Benim yüzümden benim ! Bunu sende biliyorsun benim yuzumden ! Ama inkar ediyorsun . Simdi aç gözlerini bana gelinlikçi de dediğin gibi ' İğrenç ' de. Hiçbirşey demem yeterki aç gözlerini aç!" dedim birden kısık bir ses duydum :
"İğrenç ! "
"Aglaman iğrenç Ceyda igrenc ama o guluslerin ışık gibi yansıyor yüzüme ağlama sakın ağlama " diye de ekledi .
Furkana dondum . Gözlerini acmıstı . Şuan sevindigim şey sadece bu değildi beni hatırlıyordu .
"Be-beni hatırlıyosun!" dedim sevinç dolu gözlerle ona bakarken .
"Hah senin gibi cabuk dagılmam ben kızım!" dedi küçük bir kahkaha patlatarak .
"Furkan sen...sen neden öldün?"
"Neden öldü gibi gozuktun ! "
"Her neyse neden?"
"Belki gelir affedersin diyeeee" bu çocuğun bazenleri yaptıgı bebekce seyleri çok seviyorum. "Tüm olayları anlatabilirdin banaaaaa" dedim bebek ses tonuyla.
"İnanmazdın kiii . Mızmızzz" dedi biz boyle bebek gibi konuşa duralım . Furkanın kalbi sıkışmaya başladı .
"Furkannn!" dedim korkuyordum . Onu bir daha kaybetmekten korkuyordum . Hemen doktor cagırdım .
"Kurşun kalbine geldiği için ara sıra kalbi sıkışabilir . Ama bunun hic bor zararı yok . Yani su icince geçer eğer gecmezse acil olarak hastaneye getirilmeli!"
"Pe-peki doktor bey!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günlüğün Sırrı 2
RandomArkadaşlar bu hikayeyi okumadan önce "Günlüğün Sırrı" nı okuyun . Çünkü bu onun devamı ... İyi Okumalar ...