Güldü ve sonra "Bu arada seni çok sevdim Jessie. Seni hatırlamasam da içimde hala bir parçan var" dedi. Gülümsedim. Gözlerim dolmuştu. Daha sonra sarıldık. Biz sarılırken Max geldi. Steve "Selam güzellik" dedi. Max anlamsız bir bakış atıp "Selam?" Dedi ve bana baktı neler oluyor anlamında.(Bu arada biliyorum Max ve Steve'i abi kardeş olarak görüyorsunuz ama sonuçta bu benim kitabım. Bir de Lucas ile sevgili değiller.) Ben de Max'i kolundan tutup kaldırdım. Odadan çıktık. Eddie de oradaydı. "Max biliyorum tuhaf ama yeni Steve sanırım sana aşık oldu. Seni aşırı güzel buluyor" dedim. Max "Ne!?? Ama onun sevgilisi var?" Dedi. Ben de gülerek "Ha sevgilisi olmasa sen de okeysin yani. Merak etme. Ayrıldılar. Kızımm benim için ne kadar güzel birsey anlasana!! En yakın arkadaşımla abimm!!!" Dedim heycanla. O sırada Eddie yanımıza geldi ve "Hey hey hey!! Öyle bir şey olmayacak. Aklınızdan bile geçirmeyin!" Dedi. Ben de gülerek "Hadi ama!! Steve yabancı değil. Hem sana nefreti geçtiğine göre istediğimiz kadar yakınlaşabiliriz ha? :D" dedim ve Eddie'ye yaklaştım. Sırıttı ve "Aslında bu durum hoşuma gitmedi değil ;)" dedi. Beni öpmek için yaklaştı ki "Heyy yakışıklı adam orda dur bakalım! Hastanedeyiz." Dedim. Eddie ofladı ve geri çekildi.
1 Hafta Sonra
Steve hepimize alışmıştı. Eddie ve Sadie sadece bizim davetli olduğumuz ufak çaplı parti veriyordu. Jonathan, Nancy, Robin, Steve, Ben, Max, El, Mike, Will, Dustin, Lucas, ve Eddie olacaktı. Sanırım ilk biz gelmiştik. Steve ile arabadan indik ve kapıyı çaldık. Açan Eddie'ydi. "Hoşgeldin sevgilim" dedi ve hemen dudağıma yapıştı. Uzun öpücüğünden sonra içeriye geçtik. Artık Steve'in yanında rahat davranabiliyorduk çünkü bambaşka birisi olmuştu. O sırada Max indi. Steve bana dönüp sessizce "Tanrımm!! O gerçekten melek gibi" dedi. Güldüm. Max "S-selam Steve!" Dedi. Steve de gülümseyerek karşılık verdi. Ben de "Aaa aşk olsun demek sadece Steve'e selam veriyorsun!?" Dedim. Max de utanarak "Şey seni her gün görüyorum." Dedi. O sırada kapı çaldı. Herkes gelmeye başlamıştı.
Oturduk ve D&C oynamaya karar verdik. Biten alkol şişelerinden birini ortaya koyup çevirdik. Mike ve Max'e gelmişti. Mike söylüyordu. Max doğruluk demişti. Mike sırıtarak "Bu grup içerisinden hoşlandığın kişiyi öp!" Dedi. Herkes heycanla bekliyordu. Max "Ne!?? Seni mankafa!! Öyle birşey yapmıcam. Ayrıca doğruluk dedim. Ona göre birşey soyliceksin!" Dedi. Mike da "Pekala! O zaman hoşlandığın kişi aramızda mı?" Dedi. Max gülerek "Şeyy evet." Dedi. Mike heycanla "KİM KİM??" dedi. Max elindeki yastığı Mike'ın kafasına fırlatıp "Tek soruluk hakkın vardı seni aptal!" Dedi gülerek. Tekrar çevirdik. Bu sefer Lucas ile bana gelmişti. Lucas söylüyordu ve cesaretlik demiştim. "Sağındaki kişiyle 1 dakika boyunca öpüş!" Dedi. Sağımda Bu Eddie vardı. "Seve seve!" Dedim ve Eddie'nin kucağına oturdum. Öpüşmeye başladık. Her yerime dokunuyordu. Mike oflayıp "Canlı porno izlemeye mi geldik hadi artık bitirin şunu!" dedi. Daha 1 dakika dolmamıştı. Öpüşmeye devam ediyorduk. Dustin bağırarak"Heyy!!! Çocuklar! Süreniz doldu!!" dedi. Eddie beni bırakmıyordu. Steve kolumdan tutup beni Eddie'nin kucağından indirdi. Eddie gülüyordu ve Lucas'a "Teşekkür ederim Lucas" dedi. Güldük. Tekrar çevirdiler. Bu sefer yine Mike ile Max'e geldi. Tekrar Max yapıyordu. Mike "Pekala Steve'den hoşlandığını biliyorum. Bu yüzden işleri kolaylaştıracağım. Onunla öpüş." Dedi. Max "Nee hayır öyle birşey yo-" derken lafı kesildi. Steve birden Max'in dudaklarına yapışmıştı. Max onu itmemişti. Hepimiz gülüyorduk. Ayrıldıktan sonra Max utanarak güldü. Steve Max'e dönüp "Evet artık benimsin." Dedi. Hepimiz güldük. Oynamaya devam ettik. Bu gece herkes çok içmişti. Eve gitmek tehlikeli olduğundan herkes burada kalıcaktı. Herkesin yerlerini ayarladık. Ben tabiki Eddie ile yatıcaktım.
(Evet farkındayım baya bi cringe oldunuz ama böyle cringe yazasım geldi işte)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eddie Munson | Stranger Things Kurgu
FanfictionOlum bu kitap niye bu kadar çok okundu la St evreninde geçen bir hikaye... Smut Warning⚠️