2 Hafta Sonra

567 18 5
                                    

Bugün bebeğin cinsiyetini öğrenmeye gidicektik. Heycanlıydım. Ama Eddie benden daha çok heycanlıydı. Okuldaydık ve çıktıktan sonra gidicektik. Bi tane kız geldi ve bana "Sen şu ucubeden hamile kalan 2. Ucube değil misin? Aaa bekle 3. Bir ucube daha geliyor" Dedi ve arkadaşlarına bakarak güldü. Aşırı sinirlenmiştim. Eddie yanıma geldi ve kolumdan tuttu.

Hastaneye gelmiştik. Eddie yine heycanla elimi tutuyordu. Doktor aleti karnıma tuttu. Garipseyerek ekrana bakıyordu. Telaşlanıp "Ne oldu!!??" Dedim. "Çok tuhaf" dedi ve incelemeye devam etti. Korkuyla Eddie'ye baktım. O da korkmuş görünüyordu. Doktor "Çok üzgünüm ama... Bebeğin kalp atışlarını göremiyorum." Dedi. Dona kalmıştım. Eddie'ye döndüm. Gözümden bir damla yaş düştü. Eddie'nin de gözleri dolmuştu. "NASIL YANİ TEKRAR KONTROL EDER MİSİNİZ!!??" dedim telaşla. "Bebek yaşamıyor. Üzgünüm." Dedi. O sırada başımdan aşağıya kaynar sular döküldü. Ayağa kalktım ve Eddie'ye sarıldım. Ağlamaya başladım. Eddie başımı okşadı ve o da ağladığını belli etmemeye çalışarak "Tamam tamam sakin ol. Ağlama tatlım." Dedi.

1 Ay sonra

Bebeğimizi kaybedeli 1 ay olmuştu. Artık alışmıştım.

YENİ EDDİE KURGUM YAYİNDA

Selamlar. Kitabı burada sonlandırmaya karar verdim çünkü yazacak bir olay bulamıyorum. Bir tane daha Eddie kitabı yazicam ama bpyle bebek falan olmucak. Bir de Noah icin de yazmayi dusunuyorum. Kitapta olmasi icin akliniza olaylar falan geliyprsa yorumlara yazsaniz cpk sevinirim. Kitabımı okuduğunuz için de teşekkürler bir sonraki kitapta görüşürüz 💗





Eddie Munson | Stranger Things KurguHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin