Pow Хьюго:
Я прокинувся сьогодні дуже рано, сонячні промені пробивалися в нашу кімнату. Сівши я подивився на Скорпіуса. Він тихенько сопів в ліжку, яке стояло поряд. На обличчі у нього була ледь примітна, як і раніше ніжна усмішка. Напевно снилося щось дуже гарне, наприклад я.
Останнім часом зі мною коїться щось дивне. Я можу годинами дивитися на те як спить Скорпіус. Коли ми ведемо наші розмови я завжди стараюся спіймати його глибокий, приємний погляд. Що зі мною не так? Зараз закінчується четвертий рік у Гоґвортсі, недавно мені виповнилось шістнадцять. Я пройнявся навчанням магії, завдяки Малфою. Тепер уроки мені вже не здаються нудними особливо коли поряд є він. А мій друг натомість дуже захопився маглівськими штуковинами.
Pow Скорпіус:
Ми з Хьюго бігли по безкраїй галявині усіяній квітами. Тільки я і він, єдині люди на планеті. Сонячні промені зігрівали нас, а ми все бігли. В цей момент почувся його голос солодкий, наповнений ароматом життя. Тільки, що він казав?
- Прокидайся! Ей? - Хьюго стояв над мною.
Я моментально вскочив з ліжка. Це був прекрасний, обнадійливий сон. Але чому мені це сниться, чому я цього так хочу, що зі мною не так?
- Ти заняття прогавиш, сонько. - мені дуже подобається коли Хьюго звертається до мене так мило. - Я маю для тебе подарунок.
Він простягнув мені невеличку коробку.
- Завтра ми повертаємося додому й не побачимося цілих три місяці, тож щоб не ганяти сов, я вирішив, що тобі знадобиться телефон.
-Ого, дуже дякую! Сучасні методи спілкування на відстані - усміхнувся я.
Останній день минув спокійно, тож ми сіли на поїзд і за якийсь час уже були на платформі дев'ять і три четверті.
Pow Хьюго:
Ми їхали в поїзді мовчки, після тяжкого року хотілося побути самим з собою, у роздумах. Скоро я попрощаюся з Скорпіусом на цілих три місяці.
Коли ми прибули до платформи дев'ять і три четверті, я не втримався:
- Прямо хочеться тебе обійняти.
- Серйозно? - він сказав наче сам хотів цього.
Я накинувся на нього й не міг відпустити. Я зжав в кулак його одяг на спині. Через секунд десять пересилив себе і відпустив Малфоя.
Жили ми в різних штатах, тож побачитися під час канікул було неможливо.
Отож почалися мої безтурботні канікули. Кожного ранку я прокидався о десятій годині, дозволяючи собі відіспатися. Часто до нас навідувався Джеймс. Хочу сказати, що він почав зустрічатися з моєю сестрою. Я не в надто хороших стосунках з нею. Не проходить і дня, щоб ми не посварилися через якусь дрібницю. То я її кусок ковбаси з'їв, то не туди ступив, то не так дихнув - це невиносимо. За весь червень Скорпіус мені ні разу не написав й не позвоним, це дуже дивно. Можливо він не розібрався з телефоном, тож я вирішим послати свою сову Бетті з листом, відповіді не було день, два, тиждень. Я вже не на жарт хвилювався, але ще через три дні я отримав відповідь:
Дорогий Хьюго,
Вибач, але ми більше не можемо спілкуватися. Мені дуже шкода, що доводиться це казати тобі, прощай.
Я впустив листа на землю, що ж сталося?
Pow Скорпіус:
В обіймах у Хьюго було дуже затишно, я не хотів його відпускати, але я не розумів, чому мені так приємно.
Це зарядило мене хорошим настроєм. Тепер мене чекав довгий політ на літаку в сусідній штат, тож я себе налаштував на подорож. Я нарешті був дома.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Найближчі вороги
FanfictionНенависть батьків у минулому чи нинішнє кохання? Через люту ворожнечу сім'ї Малфоя з сім'ями Візлі та Поттерів їхні діти мають страждати. Мир чи війна, дізнаєтеся на сторінках цього роману. Все в цьому фанфіку - плід фантазії автора, це суто моя тео...