Батько уже чекав мене біля входу, але замість того щоб радісно зустріти, він почав з дуже не приємної для мене фрази.
- Ти більше не спілкуватимешся з Хьюго Візлі! - строго заявив мій тато.
- Що? Чому? - я спантиличено запитав.
- Він дурно на тебе впливає, Візлі, вони завжди такі.
- Ні, він хороший друг! Кращого за нього я не знайду.
- Це не підлягається обговоренню. - впевнено поставив мене перед фактом поставив тато.
Після цього у нас розвинувся конфлікт, затяжний. Ніяких вагомих аргументів тато не надавав. Стомившись особливо із за довгої дороги я зайшов у кімнату й ненароком хлопнув дверима. Драко Малфой - мій тато ніколи не відмовляється від своїх слів. Коли гримнули двері, він розлютився ще дужче.
- Ти з ним не спілкуєшся, крапка! А інакше твій друг сильно пошкодує, що на світ народився. Пам'ятай, я бачу все.
Я не знав як пояснити це Хьюго, тому відтягував момент до останнього. Коли він написав мені листа, я зібрався з духом йому відповісти.
Решта літа одне без одного було дуже важким для обох. Хьюго написав декілька десятків листів Скоріусу, проте все марно, так як той навіть не знав про них. Драко Малфой перехоплював сову й спалював послання.
На початку навчального року Візлі надіявся поговорити з своїм другом, але його батько посприяв тому щоб сина пересилили в інший відділ гуртожитку. Тільки на уроках їм доводилося перетинатися. Скорпіус боячись, що зробить батько, старався всюди оминати друга.
Pow Скорпіус:
Це було дуже складно бо мріями я сидів біля ліжка Хьюго й милувався тим, як він спить.
- Давай поговоримо - Хьюго притиснув мене до стіни. Я побачив як батькова сова дивилася на мене з вікна.- Відчепися! - я відштовнув його з переляку.
Під час їжі я сідав в протилежній частині стола Слизарену. Одного разу коли Візлі заговорив до мене, ми навіть побилися. Я розбив йому носа, але це все тільки тому, що я боявся щоб батько не зробив йому шкоди.Pow Хьюго:
Напевне він більше не хотів зі мною спілкуватися, або ж дізнався про мої почуття.
Я не витримав і якось на уроці підсів до Малфоя. Він як ні в чому не бувало продовжив читати.
- Не мовчи, благаю, скажи, що небудь.
- Я не можу, тобі від цього гірше буде. Це все мій батько... Вибач - Скорпіус пересів на інше вільне місце, в його словах був смуток.
Про що він? При чому тут батько? Ми не могли побитися через його тата, тут якась інша причина.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Найближчі вороги
FanfictionНенависть батьків у минулому чи нинішнє кохання? Через люту ворожнечу сім'ї Малфоя з сім'ями Візлі та Поттерів їхні діти мають страждати. Мир чи війна, дізнаєтеся на сторінках цього роману. Все в цьому фанфіку - плід фантазії автора, це суто моя тео...