Найближчі вороги

62 4 2
                                    

На наступний день Хьюго трішки прихворів, тож не пішов на заняття. Він сидів у залі Слизарену, на дивані й дивився фільм. Заплющивши очі  пригадав всі моменти проведені з Малфоєм. Його охопив смуток, він не розумів, чому все так складається. Чотири роки дружби коту під хвіст? Хлопець одягнув навушники, включив улюблену пісню й вирішив подрімати.
Раптом хтось зайшов у зал, проте наш герой нічого не чув. Це був Скорпіус, він побачив хлопця, який легко підсапував. Малфой застиг милуючись тим, як дрімає Візлі, він усвідомив, що щось до нього відчуває. І це не просто братська любов.
Pow Скорпіус:
З тиха я підійшов до нього ближче, присівши на ліжко, взяв його руку. Вона така приємна та м'яка. В одну мить я несвідомо нахилився і його губи були за декілька сантиметрів від моїх. Я вже відчув солодкий смак поцілунку, хоч і не знав, чи готовий до цього Хьюго. Та раптом згадалися слова батька:
- Пам'ятай, я все бачу.
Я відсахнувся й встав з ліжка.
- Господи, що я роблю? - мені стало так гаряче, почав задихатися. Я навстіж відчинив вікно та сів на підвіконня. Тоді згадав за чим я прийшов в гуртожиток. Я мав забрати деякі речі зі своєї минулої кімнати...
Pow Хьюго:
Дрімаючи, я відчув, що хтось узяв мене за руку. Ця рука зігріла мої відморожені від температури пальці. Наче іскра в мому серці загорілася. Таке доводилось відчувати тільки коли Скорпіус був поруч. Це не сумнівно був він, потім відчув його гарячий подих біля своїх вуст. Тут я зрозумів, що мій друг теж не байдужий, можливо саме через почуття він оминав мене. Та раптом хлопець відпустив мене, я чув,  що його кроки наближалися до моєї кімнати. Я миттю встав та побіг за Скорпіусом. Я зрозумів, що... кохаю його. Хоча як можна кохати НЕ дівчину? У будь якому разі зразу після нього, я відчинив двері в кімнату. Хлопець обернуся й наші погляди зіткнулися в притик. Його обличчя було прямо навпроти мого.
Тремтячою рукою я доторкнувся до  легко рожевуватої щічки, а потім...  Мої губи впилися в його уста. Ми обоє спантеличені, але я відчував, що нам обом добре. Він впустив книгу яку тримав і його руки вхопилися за мою шию. Такі гладкі, теплі, кохані... Кожен поцілунок наче розквіт тюльпана. Його губи... соковиті. Це мій другий поцілунок, перший був з дівчиною, але то було так черство. За те зараз я почувався настільки живим, як ніколи. Pow Скорпіус:
Я зайшов у нашу кімнату й зразу на поличці побачив потрібну мені книгу. Я схопив її і попрямував до виходу. Стоячи біля входу в кімнату, я потягнувся до ручки дверей. Раптом двері відчиняюся і я опиняюся за міліметр від мого друга й відчув подих  хлопця. Я мріями так і казав: "благаю поцілуй". Мені вже було байдуже, чи побачить тато. Його рука потягнулася до обличчя і тут я відчув на смак уста Хьюго. Найпрекрасніше відчуття у світі. У мене з'явилися метелики в животі. Після того інцеденту з батьком мій "Наближчий друг" перетворився у "Найближчого ворога", але це не могло більше так продовжуватися, бо я кохаю цього хлопця.

🎉 You've finished reading Найближчі вороги 🎉
Найближчі ворогиWhere stories live. Discover now