Załóżmy, że będziesz posiadać bransoletkę taką jak ma Yelan dzięki temu będziesz mieć możliwość komunikacji z drugą osobą.
Kto będzie miał drugą bransoletkę i skąd je macie?
Baran - Ayato, ktoś ukradł mu, a tą osobą jesteś ty.
Byk - Lisa, znalazłaś ją w bibliotece i chciałxś oddać do rzeczy zagubionych, ale Lisa pozwoliła ci wziąć.
Bliźnięta - Yoimiya, dziewczyna postanowiła dać ci w prezencie na twoje urodziny.
Rak - Enjou, podczas spaceru po Enkanomiyi zgubiłxś ją i po czasie odnalazłxś nowego właściciela zguby, jednak nie oddał tobie, a byłxś zbyt by odebrać swoją rzecz.
Lew - Xingqiu, on kupił za 5 milionów mory, a ty znalazłxś ją w śmietniku.
Panna - Venti, po prostu mu dałxś gdyż był dla ciebie jak przyjaciel.
Waga - Beidou, kiedy Ningguang nie była jeszcze bogata, dostała bransoletkę od Beidou, ale postanowiła ją sprzedać tobie.
Skorpion - Xiao, kupiłxś ją u jakiegoś dziwnego rybaka, a on znalazł w swoim almond tofu.
Strzelec - Aether, przechadzałxś się po jakiegoś wybrzeża w Mondstadt i znalazłxś bransoletkę.
Koziorożec - Rosaria, odwiedziłxś jakąś opuszczoną i spaloną wioskę i znalazłxś tam bransoletkę.
Wodnik - Kokomi, kapłanka postanowiła tobie podarować za to jakim wspaniałym żołnierzem jesteś.
Ryby - Dainsleif, zgubiłxś w tawernie Diluca, a on sobie ją wziął będąc pod wrażeniem wieku tej bransoletki.