Baran - Nie, ty wypiłxś 5 litrów wódki i ledwo żyjesz.
Byk - Pomimo trudności z dogadaniem się z żabojadami, same wakacje odbyły się bez problemowo.
Bliźnięta - Wystarczyło, że kłanialiście się i Wielki wódz nic wam nie zrobił. Sara obserwowała go, by móc swoje taktyki przywódcze wdrożyć do swojej armii i szybko stała się jego fanką.
Rak - Nie, Sucrose nie sprzyja afrykański klimat i złapała jakąś lokalną chorobę.
Lew - Nie, Ayato będąc w strefie promieniowania podczas wybuchu elektrowni naturalnie poczuł się lekko źle...
Panna - Nie, Itto został okradziony przez jakiegoś menela i teraz nie może kupić sobie Hagi Łagi
Waga - Nie, Xinyan wylądowała w szpitalu przez to, że się prawie udusiła mówiąc po szwabsku.
Skorpion - Yanfei jedynie postanowiła swoją pieczęcią zniszczyć korupcję w Wenezueli, dzięki czemu stała się nowym Chavezem. Nikomu krzywda się nie stała, a Wenezuela być może stanie się bogatsza.
Strzelec - Nie, ktoś podawał się za słynnego kuriera od matur i zaproponował ci przejażdżkę do CKE, ale uznałxś go za pedofila i podczas uciekania złamałxś nogę.
Koziorożec - Szukaliście po całym kraju Sakury Haruno, ale na szczęście się wam nie udało dzięki czemu jesteście cali zdrowi.
Wodnik - Postanowiliście odwiedzić największy cyrk Europy, ale akurat tego dnia było święto narodowe i nic ciekawego się nie działo.
Ryby - Dzięki Barbarze, która była prawnuczką komucha nie mieliście żadnych problemów.