Nowe postacie!

213 5 3
                                    

Dodaję do zodiaków następujące postacie: Tighnari, Collei, Dori, Dainsleif, Dottore, Pantalone.

Tignari, Collei, i Dori zostały już oficjalnie zapowiedziane, że będą playable i pojawią się w Sumeru. Collei wcześniej występowała w mandze, a razem z Tighnarim pojawiła się w teaserze z fatui.

Odnośnie Dainsleifa, to po prostu zapomniałam go dodać xD. Jest postacią ważna fabularnie i całkiem dobrze znaną więc nie widzę żadnych powodów by go nie dodać.

Dottore jest w mandze i będzie pełnił ważną funkcję w fabule i też jest o nim całkiem sporo informacji.  

Postanowiłam też Pantalone wielu znany również jako Regrator miał wpływ na fabułę w story questcie Yelan jak również ma ona powiązane z nim story kurtki i bransoletki. I jako main Yelan ciężko mi udawać, że nie istnieje jak widzę codziennie tą kurtkę, która była zrobiona z futra ukradzionego od niego.

W przypadku innych harbingerów, myślę, że na obecną chwilę za mało o nich wiemy. Nie widzę szans, by w obecnej chwili były dodane Sandrone i Columbina, pomimo to, że je bardzo lubię, gdyż bardzo mało o nich wiemy. Natomiast jeśli by ktoś chciał by wprowadzić Arlecchino, Pierro lub Pulcinellę to myślę, że mogłabym ich dodać, bo coś tam o nich wiemy.

Jeśli chodzi o postacie z Sumeru, które były w leakach,  to dodam je jak będzie teaser lub trailer w którym się pojawią.

Fatui Harbingers = Akatsuki

Nikt mojego zdania nie zmieni

Genshin ZodiakiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz