Mówiłem że będę prowadził normalne życie , specjalnie dla Seungcheola. Nie wychodzi mi to . Nie potrafię prowadzić normalnego życia , życia takiego jak wcześniej .
Jak mam normalnie spać i robić te wszystkie normalnie rzeczy , kiedyś ta jedna uciążliwa strona mózgu wciąż mi powtarza "to przez ciebie jest w szpitalu!" , "To przez ciebie jest w śpiączce" , "dlaczego mu nie pomogłeś" , "to ty powinieneś tam leżeć " "TO TWOJA WINA , TWOJA , TWOJA!"
-mogłem mu pomóc...-wyszeptałem - ..może nie przeżyć
Minął już rok od momentu w którym Seungcheol zapadł w śpiączkę . Z każdym dniem traciłem resztki nadziei i siły. To był najgorszy rok mojego życia .
Dzisiaj Seungcheol ma urodziny więc postanowiłem z nim posiedzieć.
Spakowałem parę rzeczy i ruszulem do budynku w którym spędziłem grubo ponad pół roku. Szpital.
- hejka Seungcheol! - chciałem wydusić z siebie uśmiech ale nie potrafiłem , to było za trudne - Dzisiaj masz urodziny.... 19 lat , ale ty już stary - zaśmiałem się - kupiłem ci ten złoty łańcuszek , jest naprawdę ładny , mam nadzieję że ci się spodoba - po wypowiedzeniu tego , wyciągnąłem z torebeczki cieńki , złoty łańcuszek i przewiesiłem go przez szyję starszego - wyglądasz cudownie ! , Mam jeszcze taką kartkę .. sam robiłem .. może nie jestem mega utalentowany , ale starałem się - tym razem wydusiłen blady uśmiech - chciałbym .... Chciałbym abyś się już obudził , chce znów usłyszeć twój głos i powiedziec ci jak bardzo cię kocham i przepraszam że nie mogłem ci pomóc...
Tym razem siedziałem w ciszy nie wiedząc co ze sobą zrobić.
W pewnym momencie sam nie wiem dlaczego , złapałem rękę Seungcheol'a i
Powoli zbliżyłem się do jego twarzy . Przez chwilę się zawachałem ale ostatecznie załączyłem nasze usta w pocałunek .Nie trwał on długo ponieważ poczułem jak ręką starszego delikatnie się zaciska .
CZYTASZ
I Need You | Jeongcheol ★
RomansaSeungcheol to młody chłopak mający problemy w rodzinie przez co popadł w uzależnienie używkowe. Jeongchan to jego najlepszy przyjaciel który stara się mu pomóc za wszelką cenę, kiedy sam ma problemy z zaburzeniem odżywiania i samoakceptacją. ❗SEVE...