Pohled Natalyy
,,To zní fajn, bez lidi z twitche, můžeme si povídat o čem chceme, já to beru"
řekl Mára, všichni jsme to odsouhlasili.Už jsme v obchodu a rozdělili jsme se na tři skupinky: Míša, Honza, Dominik a Mára/ Kate, David(Davel), Luky, David(Kellwiin)/ Já, David(Dejvik) a Patrik
Jako naschvál jsme byli spolu s Patrikem ve skupince. My jsme šli pro nějaké chipsy a různé slané jídlo. Najednou se David ztratil a byla jsem tam já s Patrikem. On stál kousek za mnou a jen mě sledoval. Přišel ke mně nějakej starej chlap a začal mě osahávat. Začala jsem po něm křičet ale ukrajinsky, protože když jsem rozrušena nebo naštvaná tak Česky nekváknu... Nečekala jsem to ale Patrik mi pomohl....ano Patrik!
„Vypadni od ní" řekl a schoval mě za sebe
„Drž hubu a radši ji pusť nebo to neskončí dobře" řekl a snažil se ke mně dostat
„říkám ti naposled vypadni nebo tě dovedu ven a zavolám policajty!" řekl Patrik rázně a naštvaně
Už se dál nesnažil a odešel někam pryč. „V pohodě?" zeptal se mě
„Jo asi Jo" řekla jsem ukrajinsky
„Dobře a už pojď jdeme ze ostatníma" odpověděl rusky, vzal mě za ruku a táhl mě pryč.
Když jsme došli za ostatníma tak se mě ptali co se stalo, protože na mně bylo vidět, ze nejsem ok. Jen jsem kývla hlavou ze nic....Kate moc dobře věděla, že se něco děje a tak mě chytla za ruku a šly jsme takhle celou cestu až k Markovi.
(Je půl třetí ráno a já jsem pro vás teď psala kousek nové části, mám v pokoji komára a potřebuji čurkat, aleee záchod je na druhé straně baráku takže se na to můžu vykašlat😑🤣 a mám hlad🥺😩 ale mám vás ráda🥰❤️p.a.)Když jsme došli k Markovi tak jsem šla hned do pokoje kde jsem si sedla na postel a koukala do blba.
Pohled Kate
(mohlo by to být v azbuce ale já to Česky psát nebudu😮💨 p.a.)
Přišli jsme domů a Natalya šla rovnou do pokoje. Pomohla jsem ostatním uklidit věci a šla za ségrou. Přišla jsem ke dveřím a chtěla jít dovnitř ale byly zamčené.
„Běžte pryč" řekla Natalya Česky jenže já jí nerozuměla tak jsem promluvila
„To jsem já Natalyo" Řekla jsem a po chvilce jsem slyšela jak odemyká dveře.
Když otevřela dveře byla nesvá a v očích ji bylo vidět že i vyděšená. Vzala jsem ji za ruku k posteli.
„Co se tam stalo?" Začala jsem se vyptávat
„J-já nevím, ten kluk David to byl tak z-zmizel a najednou jsme tam byli jenom já a ten Patrik asi Patrik. O-on stál opodál a koukal na mě. Pak přišel nějakej s-starej chlap a začal mě osahávat a a on se mě zastal. P-pomohl mi a potom mě vzal za ruku a táhl mě za vámi" řekla a zhroutila se mi do náruče
„Ku*va, už se ti zase budou vracet vzpomínky" řekla jsem pevně ji objala „mám ti donést vodu?" Zeptala jsem se jí, jen kývla na souhlas. Položila jsem ji na postel a přikryla ji. Když jsem otevřela dveře všichni tam stáli a koukali na mě.
„Můžeme dovnitř?" zeptal se Marek
Jen jsem hlavou kývla že spíše ne. A poslala je dolů....Doufám, že se líbí🤣🥰❤️
ČTEŠ
Láska nebo nenávist? // KexCrew fanfikce
FanfictionŽivot obyčejné Ukrajinky se změní, hned co přijede do Česka i se svou sestrou...