Pohled Natalyy
Když jsme dotočily nějaké ty videa tak Kate napadlo, že bychom mohly rovnou nafotit nějaké fotky. Takže jsem nám udělala nějaké hezké líčení (všem stejné). Mezi tím co jsem líčila Míšu tak jí Kate natočila vlasy. Potom jsme si vzaly věci a vydaly se někam fotit. Fotily jsme asi dvě hodinky a potom se vydaly zpět k Márovi. Když jsme přišly hned na nás začal mluvit.
,,Holky dneska bude irl Kex bar chcete tam být taky?" zeptal se nás
,,Já klidně, nevím jak holky" řekla Míša,,Prej, že je nějaký Kex bar tak jestli tam chceme být, ale nevím co to je" řekla jsem Kate
,,Co to vůbec je?" zeptala jsem se nechápavě Marka
,,Je to stream na kterém pijeme a společně si povídáme s lidma ale hlavně společně mezi sebou" řekl a usmál se
,,Ahaa, tak to jo" řekla jsem a vše přetlumočila Kate
,,Tak my se k vám taky připojíme" řekla jsem a koukla se na klukyJeden z nich jen protočil oči. Byl to ten s tou fialovou hlavou, teď netuším jak se jmenoval.
Už se blížilo k 20:00 a kluci zapnuli stream. Seděli jsme takhle:
Kate, Natalya, Botman, Morry, Míša, Cuky, Mára, Kellwiin, Dejvik
Já jsem se teda bavila hlavně s Kate, protože ten kluk byl divnej. Bavil se jenom k klukama nebo koukal do mobilu. Když jsem ho o něco poprosila byl znechucený. Nevím co má za problém. Možná protože jsem z Ukrajiny nebo já nevím. Neřešila jsem to a bavila se s Kate. Někdy kolem jedenácté večer se stream vypnul a my jsme se s Kate a Míšou odebraly k nám do pokoje. MÍša byla s náma v pokoji a bylo to super. Míša je super a je s ní sranda.
Ráno jsem se probudila něco málo po 9. Šla jsem do kuchyně si udělat čaj. Dole byl akorát ten kluk s tou fialovou hlavou.
,,Dobré ráno" řekla jsem když jsem ho zahlédla, nic neodpověděl
,,Nevím co jsem ti udělala, ale pozdravit by jsi mohl" řekla jsem lehce naštvaně, už mě to nebavilo. Opět nic neřekl a dál koukal do telefonu.Vykašlala jsem se na to vzala si čaj a šla zpátky do pokoje. Holky už byly vzhůru a snažily se nějak domluvit. Položila jsem si čaj na rám postele a sedla si k holkám. Povídaly jsme si do té doby dokud k nám nepřišel Dominik, že ať jdeme dolů. Už jsem byla nalíčená a jdu se akorát převléct z pyžama.
Když jsme přišly dolů tak jsme se sedly vedle sebe na gauč. Zase po mně koukal a propaloval mě pohledem. Řekla jsem to holkám a ty mi řekly ať to neřeším.,,Hele nezajdeme dneska do obchodu. Vezmeme tam nějakej alkohol, sedneme si, pokecáme. Chápete ne?" řekl klučina s růžovou hlavou, Honza? Asi jo myslím, že to byl Honza....
:))
ČTEŠ
Láska nebo nenávist? // KexCrew fanfikce
Fiksi PenggemarŽivot obyčejné Ukrajinky se změní, hned co přijede do Česka i se svou sestrou...