"Kalkın yataklardan yoksa aç kalırsınız!"
Görevlinin sinir bozucu sesiyle uyandırılmak resmen işkence gibiydi,zar zor uyanıp ayağa kalktım, yatağın üst katını paylaştığım Woojin'in gece boyu yaptığı iğrenç sesler yüzünden bir türlü uyuyamamıştım,artık o kadar dayanamıyordum ki bu lanet çocuğa!Yan oda'ya biraz göz gezdirdim, görevlilerin bağırışları tüm koridorda yankılanıyordu,Soobin hala uyukladığı için iki görevli birden ona su dökmüştü,kendimi tutamayıp Soobinin şoka uğramış suratına kahkaha atmaya başladım.
"Şaka mı yapıyorsunuz,uyanmadı diye su dökmekte nedir?"
"Burada işler böyle,beğenmiyorsan evine dön!"
"Mecburiyetten burdayız herhalde yoksa meraklı değilim!"
Soobinin yanına gidip kolundan asılıp çekiştirdim eğer biraz daha görevliyle tartışsaydı yurttan atılırdık!
"Niye çekiştirdin beni ne güzel tam ağzının payını verecektim o çok bilmiş görevliye!"
"Sonra sokaklara düşerdik değil mi?Ne kadar iyi bir fikirmiş keşke izin verseydim de ağzının payını verseymişsin,tüh!"
"Uf tamam,bir konuda da üste çıkma!"
yemekhaneye gittiğimizde her yer dolmuş,yemeklerde tükenmek üzereydi,sıraya geçip arta kalan yemeklerden tabağımıza aldık, etrafıma bakınırken bize el sallayan Kai'yi farkettim,boş yer bulmanın verdiği sevinçle koşa koşa yanına oturduk.
"Niye bu saate kaldınız?"
"Dün gece gene şu Woojin salağı yüzünden uyuyamadım!"
"Buna acil bir çözüm bulmalısın,kurtul şu sapıktan!"
"Yurt müdürüyle konuşmaya çalışacağım."
"Neyse, üstünüzü bile giyinmemişsiniz,gidip giyinin,derse de geç kalmayın sakın!"
"Pekiii!"İkimizde bir ağızdan Kai'ye hak verip odalarımıza geri döndük,çantamızı kapıp servisi beklemek için durağa doğru yürüdük.
"Bak!"Soobin omzumu dürtmeye devam ediyordu, kafamı gösterdiği yere bakmak için çevirdim,Yeonjun hyung arabasına biniyordu,daha sonra hızla gözden kayboldu.
"Bugün her zamankinden daha az gördüm!"
Soobin lisenin başından beri Yeonjun hyungtan hoşlanıyordu,Hyung'un Soobin'in varlığından bile haberi olduğunu sanmam,Hyung'un eviyle servisi beklediğimiz durak yan yanaydi,her sabah onun arabasıyla önümüzden geçmesini izliyorduk ve her seferinde Soobin aynı hayranlıkla ona bakmaktan gözlerini alamıyordu, onu gerçekten anlamıyorum birinden hoşlanmak anca onun gibi aptalların yapacağı bir iş.
🏫🏫🏫
Soobine el sallayıp kendi sınıfıma doğru ilerledim,cebimde titreyen telefonumu elime alıp gelen bildirime bakmak üzereyken bağırma sesiyle irkildim!
"Ah!Dikkat etsene!"Daha ne olduğunu bile kavrayamamışken önümdeki çocuk beni azarlamaya ve üstüne dökülen kahve lekesini işaret etmeye devam ediyordu.
"Özür dilerim gerçekten."
"Her neyse çekil önümden!"Kim olduğunu bile bilmiyorum ama bu ukala ve kendini bir şey sanan çocuktan nefret etmiştim!
Bana omuz atıp yürümeye devam etti, çok fazla umursamayıp sınıfa gittim.
Kai çoktan sırasına oturmuş ders notları hazırlıyordu,o kadar odaklanmıştı ki geldiğimi ancak omzuna dokununca farketti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
roommates/taegyu✓
FanfictionKang Taehyun sonunda anlaşamadığı oda arkadaşından kurtulmuşken daha büyük bir sorunla karşılaşacağından habersizdir.