*zip zip*
"KAPAT ŞU ALARMI"
"TAMAM BE !"
Çalan alarmı kapatıp, hızlıca üstümü değiştirdim.Odayı terk etmek için can atıyordum resmen.Daha yeni oda arkadaşımı değiştirdiğim için yeniden böyle bir istekte bulunamazdım, bu yüzden Choi Beomgyu'ya bir müddet daha katlanmaya mahkumdum.
Yemekhaneye inmeden önce Soobin'e bakındım ,odasında yoktu .Koridorda dolanırken Kai'nin odasına gözüm takıldı, yerde Yeonjun ile oturmuş gülüşüyorlardı.
"Selam" Beni görünce gülmeyi bıraktılar, kendimi önemli bir toplantıyı basmış kadar gergin hissettim.
"Ah,Selam." Yeonjun'un sesi titrek bir şekilde bana karşılık vermişti, galiba gerçekten önemli bir şeyi bölmüştüm.
"Aşağı gelmiyor musunuz?"
"Biz çoktan yedik, Soobin yemek için seni bekledi.Hala oralardadır bir bak istersen."
"Tamamdır, okulda görüşürüz!"
"Görüşürüz!"
Alt kata doğru inerken Beomgyu'nun çoktan indiğini gördüm.Boş bir masada tek başına oturuyordu, eh herkese böyle kaba davranırsa hak edeceği budur.
Tabağımı alıp Soobin'i bulmak için bakındım, nereye gitti bu çocuk ? bulamayınca ümidimi kaybedip rastgele bir masaya oturdum. Beomgyu hala tek başınaydı ,yeni geldiği için henüz burada arkadaşı yoktur herhalde. Onunla oda arkadaşı olduğum için iyi geçinmekte fayda var diye düşünüp oturduğu masaya doğru ilerledim.
"Selam!" Boş gözlerle bana bakıp konuşmuyordu.
''...''
"Bak biliyorum çok iyi bir tanışma anımız yok ama iyi geçinmeyi deneyebiliriz değil mi?"
"Geçmişi unutalım en baştan tanışalım ne dersin?"
"Gerek yok."
"Ben Kang Taehyun."
"İstemez." Yanımdaki su dolu bardağı yüzüne dökmemek için zor duruyordum resmen.
"Seninle açık konuşuyorum, sana meraklı değilim sende bana değilsin sadece başıma sorun çıkartma yeter. Hem zaten kim seninle arkadaş olmak ister ki? sadece iyi niyetimden böyle konuştum yoksa leş bir insanı kim napsın?"
Daha fazla dayanamayıp sesimi yükselterek konuşmuştum, gözleri doldu ve koşarak yemekhaneden gitti. Galiba çok ileri gitmiştim.
"TAEHYUN"
"Geldin mi sonunda?"
"Onu boşver de az önceki kimdi?"
"Yeni oda arkadaşım, Woojin'den hiçbir farkı yok!"
"Ah benim şanssız arkadaşım."
"Neyse hadi gidelim, yetişemeyeceğiz yoksa."
"Peki."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
roommates/taegyu✓
FanfictionKang Taehyun sonunda anlaşamadığı oda arkadaşından kurtulmuşken daha büyük bir sorunla karşılaşacağından habersizdir.