Λίγα βήματα απέχουμε από την είσοδο και η καρδιά μου ακόμα προσπαθεί να βρει τον κανονικό της ρυθμό αλλά για κάποιο λόγο δεν μπορεί.
*Εμ μήπως γιατί ακόμα σκέφτεσαι αυτό που έγινε πριν λίγο;Α και επειδή του κρατάς το χέρι.
Κάτσε τι?
Γυρνάω και κοιτάω ότι ακόμα του κρατάω το χέρι σφιχτά .
Φυσικά το αφήνω αλλά νιώθω κάπως λυπημένη με την απώλεια του αγγίγματός του.
Φτάνουμε επιτέλους και είναι 2 φουσκωτοί στην είσοδο.Εντομεταξύ πάντα βάζουν αυτούς που το παίζουν δυνατοί αλλά δεν κάνουν τίποτα άλλο από να τα ξίνουν.Σε 5 λεπτά τους έχω βάλει κάτω και τους δύο.
Χάρης:"Επ τι γίνεται?Να περάσω εγώ και η κοπέλα μου?"
ΜΕ ΕΙΠΕ ΚΟΠΕΛΑ ΤΟΥ????
ΟΥΥΥΥΥΥΥ
ΟΠΑ ΚΑΤΣΕ!
ΜΕ ΕΙΠΕ ΚΟΠΕΛΑ ΤΟΥ!!!
Εγώ:"Θα ήθελες να είμαι κοπέλα σου βλάκα!"
Χάρης:"Εδώ αφήνουν μόνο ζευγάρια οπότε παιξτο κοπέλα μου"μου λέει ψυθιριστά
Αλλά είναι τόσο χαζός που νομίζει ότι δεν είδα την συνενόηση με τα μάτια όταν φτάσαμε.
Εγώ:"Άλλη φορά η συνενόηση με τα μάτια να είναι πιο διακριτική για να καταφέρεις να με πείσεις ότι λες αλήθεια.Τα λεμε μέσα "λεω έντονα με bitch ύφος και μπαίνω με σεξυ περπάτημα προς τα μέσα.Όσο προχωρούσα άκουγα τους security να λένε διάφορα υπονοούμενα όπως μαλακά τι σου έκανε ,τι γκόμενα βρήκες και τέτοια αλλά αυτό που μου άρεσε ήταν το βλέμμα του Χάρη και η απάντηση που τους έδωσε"Ηρεμήστε θα την κάνω δικιά μου όσο και αν προσπαθεί να ξεφύγει"
.
.
.
.
.
.
.
Η ώρα περνούσε παρά πολύ γρήγορα μιας και περνούσα υπέροχα.Τα κοκτέιλ ήταν θεϊκά το ίδιο και η μουσική! Σπάνια να βρεις καλό dj στις μέρες μας.Τελος παντων τον Χαρη δεν τον ξανά είδα από τότε μάλλον θα βρήκε καμία πουτανίτσα να ασχοληθεί.Σιγά σιγά τα τραγούδια αλλάζουν και γίνονται ερωτικά.
*Ώρα να τραβήξουμε την προσοχή!
Ακριβώς!
Τα πιτσουνάκια χορεύουν μαζί οπότε χορεύω μόνη μου.
Μόλις μπαίνει το earned it -the weeknd αρχίζω να νιώθω το βλέμμα του πάνω μου .Δεν ξέρω που είναι αλλά δεν θα δείξω ότι με νοιάζει.Χορεύω προκλητικά αναδεικνύοντας το σώμα μου και τις καμπύλες μου.
Αισθάνομαι την παρουσία του πίσω μου .Μου πιάνει την μέση και εγώ συνεχίζω να χορεύω.Σιγά σιγά νιώθω την στύση του πράγμα που με κάνει να χαμογελάσω αθόρμητα.Με γυρνάει για να τον κοιτάω αλλά αρνούμαι ξέρω ότι αν τον κοιτάξω θα ρίξω όλες μου τις άμυνες απέναντι του.
Συνεχίζω να χορεύω κουνώντας τους γοφούς μου πάνω του.Μου σηκώνει το κεφάλι και τον κοιτάω .
YOU ARE READING
Η Χριστιάνα και ο παλιός της έρωτας
ChickLitΗ Χριστιάνα ειναι 17 και πηγαίνει τρίτη λυκείου . Βρίσκεται εδω και 1 μισή χρόνο σε σχέση με τον Μανώλη ο οποίος ειναι στην ηλικία της.Η ζωή της κυλάει κανονικά χωρίς ιδιαιτερες ανατροπες αλλά το βραδυ των γενεθλίων του Μανώλη όλα αλλάζουν ....Στην...