Η τιμωρία πέρασε και γυρνάω σπίτι . Τελευταία στιγμή θυμάμαι ότι έχω αφήσει την τσάντα μου στο σπίτι του Χάρη οπότε με βαριά καρδιά κατευθύνομαι προς το σπίτι του.
Φτάνω, παρκάρω και χωρίς να χτυπήσω βρίσκω τρόπο και μπαίνω. Είναι βραδάκι και δεν ακούγεται τίποτα μέσα στο σπίτι μάλλον όλοι λύπουν.
Πηγαίνω παίρνω την τσάντα μου και αποφασίζω να εκμεταλευτώ την απουσία τους.
Ανεβαίνω στην ταράτσα και βλέπω ένα υπέροχο μέρος.
Το έχει διακοσμήσει πολύ όμορφα αλλά η θέα είναι ακόμα πιο όμορφη .
Πηγαίνω σχετικά στην άκρη της ταράτσας και κάθομαι εκεί.
Βγάζω ένα τσιγάρο και το ανάβω.
Αυτή είναι θεά μου προκαλεί μια απόλυτη γαλήνη και σε συνδιασμό τον καπνό του τσιγάρου βρίσκομαι σε νιρβάνα.
Σπάνια είμαι τόσο ήρεμη και εσωτερικά και ψυχολογικά.
Ψυχολογικά δεν είμαι αλλά προσπαθώ να τα αφήσω στην άκρη.
Πρέπει κάτι να βρω να κάνω με τον Μάνο .Δεν γίνεται κάθε μέρα να το ζω αυτό.
Πονάει όλο το σώμα μου...
Αλλά το χειρότερο είναι ότι νιώθω κενή...
Και αυτό το κενό γεμίζει όταν είναι κοντά μου ο Χάρης...
Δεν ήθελα να το παρεδεχτώ ούτε στους γύρω μου ούτε στον εαυτό μου γιατί φοβάμαι...
Θέλω να αφεθώ σε αυτό που νομίζω πως είναι ο έρωτας αλλά δεν θέλω να ξαναπληγωθώ...
Χάρης:"Το τσιγάρο κάνει κακό!"λέει χαλαρά ενώ τον νιώθω λίγο πιο πίσω από εμένα
Ξαφνιάστηκα γιατί νόμιζα ότι είμαι μόνη αλλά πιο πολύ γιατί κατάλαβα ότι για ακόμα μια φορά στην ζωή μου ο Χάρης συμπίπτει με ένα άλλο πρόσωπο.
Εγώ:"Πως γίνεται πάντα να με έχεις υπό παρακολούθηση;"
Χάρης:"Ας πούμε ότι θέλω να ξέρω που είσαι και τι κάνεις"
Εγώ:"Μάλιστα.Μην με ενοχλείς γιατί θα ξανακάνω ότι έκανα εκείνο το βράδυ στην παραλία"
Χάρης:"Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά εκείνη την μέρα δεν αμύνθηκα ούτε επιτέθηκα .Σε άφησα να με χτυπήσεις.Εντομεταξύ ήθελα να σχολιάσω ότι πρώτη φορά στην ζωή μου έχω ακούσει κοπέλα να μιλάει έτσι .Είχα πάθει σοκ και από την ομιλία και από το πως οδηγήσες το αμάξι"
Εγώ:"Πολλές φορές δεν είμαστε αυτό που φαίνεται"
Χάρης:"Ισχύει αυτό αλλά τέλος πάντων άσε κάτω το τσιγάρο κάνει κακό είπαμε"λέει και πάει να μου το πάρει από το χέρι
ESTÁS LEYENDO
Η Χριστιάνα και ο παλιός της έρωτας
Chick-LitΗ Χριστιάνα ειναι 17 και πηγαίνει τρίτη λυκείου . Βρίσκεται εδω και 1 μισή χρόνο σε σχέση με τον Μανώλη ο οποίος ειναι στην ηλικία της.Η ζωή της κυλάει κανονικά χωρίς ιδιαιτερες ανατροπες αλλά το βραδυ των γενεθλίων του Μανώλη όλα αλλάζουν ....Στην...