Ανοίγω την πόρτα και διαπιστώνω ότι μάλλον ουυύτε η τύχη δεν με θέλει σε αυτόν τον κόσμο!
* η τύχη πάει μαζί με τον Χαρούλη μάλλον!
Αυτό ήταν κακό αλλά πετυχημένο,μιας και στην πόρτα ειναι αυτός,φορώντας μια γκρι καλή μπλούζα και ένα μαύρο υφασμάτινο παντελόνι μαζί με λευκά nike airforce .
*Μωρέ πάλι κουκλάκι είναι ο άτιμος !
Είναι,αλλά ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟΣ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ ΣΠΙΤΙ????!!!!
Χάρης:" Γεια σου"
Εγώ:"Τι δουλειά έχεις εσύ εδώ ? Υποτίθεται θα βρίσκαμε εσένα και τον Άλεξ στο λουναπαρκ"
Χάρης:"Καλά το είπες! Υποτίθεται.Τα πιτσουνάκια βγήκαν πιο νωρίς και με πήρε ο Αλεξ και είπε μα έρθω να σε πάρω και να βρεθούμε εκεί"
Φωνούλα θύμισε μου όταν βρω την Ντίνα να την πνίξω!
* Χάρη σου έκανε!Χαχαχαχαχα! Κατάλαβες? Χάρης , χάρη χαχαχα.
Ναι ναι πολύ αστείο τι να πω.
Εγώ:" Μάλιστα ,οκ ,μπορείς να φύγεις θα έρθω μόνη μου έχω μηχανή και αυτοκίνητο οπότε θα τα πούμε αργότερα" τελειώνω την συζήτηση καθώς πάω να του κλείσω την πόρτα στα μούτρα.
Φυσικά την έσπρωξε με το χέρι του για να ξανα ανοίξει και με κοίταξε με ένα βλέμμα" really?"
Χάρης:"Τώρα ήρθα μπες μέσα και δεν θα καταλάβεις πως φτάσαμε.Μην με πας πάλι κόντρα ρε πνεύμα αντιλογίας, απλά μπες."είπε δείχνοντας το αμάξι.
Ήμουν έτοιμη να απαντήσω αλλά σκεύφτηκα να δείξω ανωτερότητα και να μπω σαν καλο κορίτσι στο αμάξι.
Μπορώ να πω είχε ένα πολύ ωραίο audi. Μπήκα συνοδηγός και έβαλα ζώνη μέχρι να μπει και ο άλλος.
Μπήκε και ξεκίνησε για το λουναπαρκ , ευτυχώς δεν ήταν πολυ μακριά.
Μέτα από πέντε λεπτά αφού ξεκινήσαμε , άνοιξε το ράδιο που είχε συνδεδεμένη την δικιά του playlist.Μόλις το άνοιξε μπήκε το "Helium" της Sia.
Ξαφνιάστηκα και ασυναίσθητα τον κοίταξα αλλά με κοιτούσε ήδη και μάλλον από την αντίδραση μου "ντράπηκε" και πήγε να το αλλάξει.Πριν προλάβει να το κάνει του έπιασα το χέρι και τον σταμάτησα.Με κοίταξε στα μάτια με ένα πολύ διαπεραστικό βλέμμα.
Εγώ:" Γιατί θέλεις να το αλλάξεις?"
Χάρης:" Νόμιζα ότι δεν σου άρεσε..."
Εγώ:" Όχι είναι πολύ ωραίο απλά ξαφνιάστηκα, δεν σε είχα για τέτοια τραγούδια..."
Χάρης:" Ίσως δεν είμαι αυτό που φαίνομαι"
KAMU SEDANG MEMBACA
Η Χριστιάνα και ο παλιός της έρωτας
ChickLitΗ Χριστιάνα ειναι 17 και πηγαίνει τρίτη λυκείου . Βρίσκεται εδω και 1 μισή χρόνο σε σχέση με τον Μανώλη ο οποίος ειναι στην ηλικία της.Η ζωή της κυλάει κανονικά χωρίς ιδιαιτερες ανατροπες αλλά το βραδυ των γενεθλίων του Μανώλη όλα αλλάζουν ....Στην...