(12)

5 0 0
                                    

ემას pov:

მოსასმენში გასროლის ხმა გავიგეთ გავიყინე ადგილზე უბრალოდ ვერ ვტოკავდი არვიცოდი რა მექნა ან სად წავსულიყავი ჩვენ ჯერ კიდევ მის წინ ვისხედით და არ დაგვისრულებია მასთან მხოლოდ ერთი რამ მინდოდა მომესმინა ევას ნათქავამი(კარგად ვარ)
ლექსის გავხედე მის სახეზე დაბნეულობა შიში სიბრაზე ყველაფერი ერთად იყო გამოსახული დაბლიდან მუსიკების ხმა ამოდიოდა კარნავალი იწყებოდა ხალხი ერთობოდა და მღეროდნენ მე კი ახლა უბრალოდ გაქცევის მეტი არაფერი მინდოდა გადავწყვიტე ევას ნათქვამისთვის არ გადაგვეხვია ამ ყველაფრის მიუხედავად და ლექსის ვანიშნე სიმშვიდე შეინარჩუნეთქო და ისიც დაწყნარდა ახლა კი გავაგრძელოთ დიდი ხნისუნახავ მეგობართან საქმეები:

-იცი ჩარლი ვერასდროს წარმოვიდგენდი თუ ჩვენი ასეთი ახლობელი ამ დღეში ჩაგვაგდებდა(მე)

-მე თქვენ შემთხვევით შეგხვდით როცა ახალი ჩამოსულები იყავით ქვეყანაში თქვენში ტალანტი დავინახე და მინდოდა ის გამეშალა(ჩარლი)

ჩარლი ჩვენი საუკეთესო მეგობარი იყო როცა შტატებში ჩამოვედით აქ არავის ვიცნობდით ის კი პირველი ადამიანი იყო ვინც გვერდში დაგვიდგა და გვეხმარებოდა მაგრამ შემდეგ მოტყუებით ერთ დაწესებულებას მიგვაბარა იქ ჩვენ მკვლელებად გვაქციეს გვასწავლეს როგორ გვეჩხუბა და როგორ მოგვეგო ისინი გვიყენებდნენ თავისი საქმის შესასრულებლად ლექსი პატარა იყო არც ჩვენ ვიყავით დიდები მაგრამ როცა გავიზარდეთ მე და ევამ იქიდან გამოღწევის გზა ვიპოვეთ და ლექსისთან ერთად წამოვედით რომ არ გამოგვკიდებოდნენ კი იმ უფროსს ვინც გვაკავებდა თავში ტყვია დავახალეთ მას მერე არავინ გამოჩენილა და ჩვენც ჩვეულებრივ ვცხოვრობდით მაგრამ სამუდამო არაფერია ხომ ასეა?

-სადარის ის ძუკნა?(ჩარლი)

-არ გაბედო მისი სახელის ხსენება ამის უფლება არ გაქვს (ლექსი)

ყოველთვის & სამუდამოდ🦋(დასრულებული)Where stories live. Discover now