a love that nobody could destroy

382 39 75
                                    

"Bu umutlanman için yeterli sanırım." Kaşlarını çattı, yüzü asıldı. "Senden bu kadar çabuk ayrılmak istemiyorum. Kafanın dikine gitme, bırak bu kadar inatçı olmayı. Madem hislerinden o kadar eminsin, biraz hırslı olmayı dene." dedi sakince.

Konuşurken dudaklarıma çarpan nefesi irkilmemi sağladı. Önce öpüp sonra azarlaması psikolojimi bozmak için miydi? Yazıktır ki ona cevap vermemi bile engelleyecek kadar haraptı zaten. Ama o neden konuşmadığımı anlayacak kadar zekiydi en azından, bu onun sırıtmaya başlamasına neden oluyordu.

"Eğer bu kadar çok heyecanlanacaksan birkaç güne ölürsün gibi."

"Hah... Geç dalganı. Benden o kadar çabuk kurtulamayacaksın."

Çabuk mu demiştim? Birbirimizden hayatımız boyunca kurtulamamıştık, ne kadar zehirlenirsek zehirlenelim ve ne kadar acıya katlanmak zorunda kalırsak kalalım. Pek çabuk olmuş sayılmazdı.

"Öyle bir niyetim olmadığına seni temin ederim." dedi birkaç adım geri ilerlerken. Gözlerim onu takip etti, kitabının başına tekrar geçişini ve hiçbir şey olmamış gibi kaldığı yerden devam edişini izledim. Ne odun ama... Onu rahatsız etmem için beni kışkırtıyordu resmen.

Önünde dikilmeye başladım, gözlerini kitaptan ayırmayınca kitabı elinden yavaşça çektim. İç çekti, bu neydi böyle? Gerçekten katlanması gereken küçük bir çocukmuşum gibi davranıyordu. Hisleri nasıl bu kadar hızlı stabil hale geliyordu?

"Romantizmin fazlası beni boğuyor, kitabıma dönmeme izin ver." dedi gülümseyerek. Alay ediyordu benle.

"Şu an bu tip bir insan olmak istemiyorum ve bu sıkıcı derede klişe ama şu an bizim ne olduğumuzu açıklar mısın? Kafam karışmaya başladı da." dedim tek kaşımı kaldırarak.

"Öpüşen arkadaşlar?"

"Dalga geçme benle."

"İlla senin için o kelimeyi kullanmamı mı istiyorsun yani?" dediğinde kafamı salladım.

"Çok beklersin." dedi hemen ardından. Yüzümü asmama güldü, gülerken çok güzel oluyordu.

"Sevgilim, bilirsin, gülerken büyüleyici gözüküyorsun."

Bunu o istemişti. Evet, o an beş yaşında inatçı bir çocuk gibi davranıyordum ve utanmam da yoktu. Pişman da olmayacaktım; yüzünün hafifçe kızarışını, sırıtışının utançla aldığı düz hali, gözlerini ellerine sabitleyişini ve susuşunu gördükten sonra pişmanlık benim için bir seçenek değildi. Artık ona olan övgülerimi içimde tutmak gibi bir niyetim de yoktu nasıl olsa.

Final

art cr : max_eera on twitter

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

art cr : max_eera on twitter

10 bölüm ideal oldu bence?? Daha uzatsam sıkardı sanırım.

Kitabı nasıl bulduğunuzu söylemenizi çok isterim, yazmak konusunda kendimi hala geliştirmeye çalışıyorum ve eleştiriler çok değerli.

Bu kitap bittiğine göre şu an başlayabileceğim baya bir fikir var elimde. 2 kaebedo, 2 xiaoven, 1 eimiko, 1 beiguang, 1 xingyun olmak üzere... Hangi ship daha çok ilginizi çeker?

Ayrıca yazma pratiği olsun diye one-shot'ların olacağı bir kitap da yazacağım. Bu kitap için ise konsept ve shipleri okuyucular seçse iyi olur diyorum, benim için pratik olacak nasılsa. Bir isteğiniz var mı?

Son olarak benim ilgilendiğim diğer fandomlarla ilgili fic ister misiniz acaba merak ediyorum. (Bungou Stray Dogs, Harry Potter, Marauders, Haikyuu, Vanitas no Carte.)

Çok şey söyledim, sordum akdbwksk Umarım cevaplayabilirsiniz. Şimdilik görüşürüz!!

wines after sex | kaebedoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin