Selamlar! Beni ilk defa görüyorsanız, benim adım Akira! Tanıştığımıza memnun oldum :)
Bu kitabın tanıtım bölümündeyiz, biraz bu kitabın şeylerinde ve bilmeyenler için omegaverse'den bahsedeceğim :)
Herneyse... Let's Go!Evet, hikayeden önce omegaverse'den bilmeyenler için benim bildiğim bilgiler tarafından sizi biraz bilgilendirmek isterim :)
Omegaverse'de dikkate alınan 3 tür var. Bunlar: Alfalar, Betalar ve Omegalar
Başka türlerde varmış eskiden, ama onların türü çok önceden tükenmiş, sadece bu üç tür çok yaygın olduğu için bu üç tür kalmıştır.
Bu üç türün sadece Alfa ve Omegalarında olan bazı şeyler vardır. İlk önce bu olayları tanıyalım.
1- Feromon: Feromon, Alfa veya Omeganın ister kendi iradesiyle saldığı, yada duygu kontrolünü kaybedince istemsizce salgıladığı kokuya denir. Bu koku bütün Alfa ve Omegalarda farklıdır. Bu koku başta da dediğim gibi, kontrol edilebilir bir kokudur. Alfalar veya Omegalar kokularını çoğu zaman saklarlar. Çünkü Omegalar Alfaları, Alfalar ise Omegaları kokusu ile etkileyebilir.
2- Kızışma Dönemi: Gine bu özellik sadece Alfa ve Omegalarda olan bir şeydir. Sadece ayda bir olan bu olay sadece iki şekilde geçebilir. Birincisi, ya geçmesini beklersin, ikincisi ise bir omega ile ilişkiye girmesi lazımdır. Tabii bu yol çok fazla kullanılmayan bir yoldur. Hatta hiç kullanılmayan bir yoldur. Tabii çok nadir kullanılır. Bu kızışma döneminde ilaç içilebilir. Bunun için özel ilaçlar vardır. Ama kızışma sırası da sadece bir tane içilebilir. Bu iki tür içinde geçerlidir. Birde kızışmada iken feromon kontrol edilemez hale gelir ve sürekli salgılanmaya başlar.
3- Hamilelik: Bu hamile kalma olayı sadece Omegalar için geçerlidir. Hemde erkek Omegalar için bile! Evet. Çok çılgınca. Ama oluyor işte. Bu yüzden Gay shipler çok yaygındır. Bu konu hakkında fazla açıkşama yapmama gerek yok. Çünkü hamilelik nedir biliyorsunuz.
Bu türlerin yapabildiği bazı şeyleri vardır. Şimdi gelin biraz bu türleri tanıyalım.
İlk önce kolay olandan, yani betalardan başlayım.
1- Betalar: Günümüzde en çok insana benzeyen türdür. Feromon salgılayamaz, erkek Omegalar gibi hamile kalamaz veya kızışma geçiremezler. Bu günü insanlara "Beta" türünden denir.
2- Alfalar: Bu üç tür arasında en güçlü türdür kendisi. Feromon salgılayabilirler, erkek Omegalar gibi hamile kalamazlar ve kızışma dönemine girebilirler. Birde bu Alfaların bir üst düzeyi "Baskın Alfa" diye bir düzeyinde vardır. Bu düzeydekilerin feromonları daha etkilidir, hemde kızışma dönemini daha ağır atlatırlar.
3- Omegalar: Bu üç tür arasında en güçsüzü dürüst kendisi. Pardon güçsüz dedim, en avantajsızı. Çünkü hem Feromon salgılayabilirler, erkek Omegalar hamile kalabilir hemde kızışma dönemine girebilirler. Bu üç konuyada sahiplerdir. Omegalarında aynı Alfalar gibi bir üst kademesi " Baskın Omega" Diye bir düzeyinde vardır. Bunlar da aynı alfalar gibi kızışma dönemini daha ağır geçirirler. Feromonlarını en zor kontrol edebilen türdür kendisi. (Tabi bu konu hakkında eğitim almamışsa)
Sanırım üç türüne gayet iyi tanıdık. Şimdi kitaptaki kişilerin özelliklerine geçelim :)
✧༺~Ana Karakterler~༻✧
~Uchiha Sasuke~
Tür: Baskın Omega
Feromon Kokusu: Kendisi Duygu Feromonuna Sahiptir, Her duygusundan başka bir feromon salgılamaktadır (kendim uydurdum)
Yaş: 16~Uzumaki Naruto~
Tür: Baskın Alfa
Feromon Kokusu: Oda Sasuke'nin ki gibi duygu feromonuna sahiptir. Ama Naruto'nunki doğuştan değil, sonradan kendiliğinden olmadır. Hikayeyi okudukça anlarsınız
Yaş: 17~ Haruno Sakura~
Tür: Alfa
Feromon Kokusu: Sakura Çiçeği
Yaş: 17~ Hyuga Hinata~
Tür: Baskın Omega
Feromon Kokusu: Vişne
Yaş: 17~ Hatake Kakashi~
Tür: Baskın Alfa
Feromon Kokusu: Kitap
Yaş: 31~ Umino İruka ( Fakat Kakashi ile evli olduğu için)
~ Hatake İruka~Tür: Baskın Omega
Feromon Kokusu: Kayısı
Yaş: 30~ Uchiha İtachi~
Tür: Baskın Omega
Feromon Kokusu: Şeftali ve Gül'ün karışımı
Yaş: 24~ Uchiha Shisui~
Tür: Baskın Alfa
Feromon Kokusu: Nektari ve Gül'ün Karışımı
Yaş: 25✧༺~Ara Karakterler~༻✧
~ Yamanaka İno~
Tür: Omega
Feromon Kokusu: Parfüm
Yaş: 16~ Sai~
Tür: Beta
Feromon Kokusu:-
Yaş: 17~ Gaara~
Tür: Baskın Omega
Feromon Kokusu: Kum
Yaş: 16 Buçuk ( :) evet buçuğu da var)~ Lee~
Tür: Baskın Alfa
Feromon Kokusu: Çok hafif ateş kokmaktadır. Ama bu ateşin güzel bir kokusu vardır.
Yaş: 17~ İnuzuka Kiba~
Tür: Baskın Omega
Feromon Kokusu: Armut (bunu kesinlikle aklıma gelmediği için babama sormadım)
Yaş: 17~ Aburame Shino~
Tür: Alfa
Feromon Kokusu: Çay
Yaş: 17~ Nara Shikamaru~
Tür: Baskın Alfa
Feromon Kokusu: Hafif Erkek Parfümü
Yaş:17~ Temari~
Tür: Omega
Feromon Kokusu: Rüzgar
Yaş: 17 Buçuk ( Evet, buçuğu da var :)~ Akimichi Choji~
Tür: Alfa
Feromon Kokusu: Biftek
Yaş: 16~ Kankurou~
Tür: Alfa
Feromon kokusu: Tahta
Yaş: 17 buçuk ( Evet bununda buçuğu var)Evet tekrar karşılaştık! Bu bölümde biraz tanıtım yaptım. Unuttuğun karakter varsa ve onu kullabacaksam, kullanacağım bölümün başına eklerim. Zaten karakterlere mükemmel kokular verdim ya gerçekten :) (!) Ama Karakterler bu kadardı
Herneyse, sizin gözlerinizi kanattığım için kusuruma bakmayın, gomen :(
Gerçekten böyle bir amacım yoktu ...Herneyse...
Umarım Tanıtımı beğenmişsindir canlarım...
Sizleri çok seviyorum kendinize iyi bakın arkadaşlar...Sayonara! ❤❤❤👋👋🍡🍡
~740 Kelime~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕭𝖚 𝕿𝖊𝖗𝖘𝖑𝖎𝖐𝖙𝖊 𝕭𝖎𝖗 𝕴𝖘𝖑𝖎𝖐 𝖁𝖆𝖗 (ℕ𝕒𝕣𝕦𝕊𝕒𝕤𝕦)
RomanceNeden herşey tam tersi olmak zorundaydı ki?.... Bu benim ikinci kitabımdır! Narusasu'dur Boy×Boy'dur Yaoi'dir Omegaverse'dir Ve sanırım smut yazmayacağım. Smutımsu şeyler olcak. Homobofik'sen okuman gerekmiyor:) Hiç güçsüz bir alfa gördünüz mü? G...