★»»--0.3--««★

190 11 20
                                    

  Selamlar! Yeni bölümle karşınızdayım! Artık beni tanıyorsunuz sanırım :)

Herneyse, çok uzatmadan hemen hikayeye geçelim :)

Herneyse...
Umarım bölümü beğenirsiniz canlarım...
Herneyse... Let's Go!












     Akira'nın Ağzından:

Sasuke evine doğru koşuyordu. Guren, sanırsam ailesine haber vermişti. Bu yüzden içi rahattı. Fakat eve gidince büyük bir soru yağmuruna da tutulacağını biliyordu. Bu soru yağmurlarını pek önemsemezdi aslında. Herşeyi anlatırdı sadece. O öyleydi, fazla dürüst ve fazla iyiliksever. Fakat bir o kadarda duygusaldır Sasuke. Böyle olmasından nefret ederdi zaten. Fazla duygusal olması onun hoşuna gitmezdi. Sonunda evinin önüne gelmişti. Zili çaldı, kapıyo gine abisi açmıştı. Annesi sabahtan beri pazarda mıydı? Babası dönmemiş miydi?

   İtachi: Sasuke! İyi misin sen!

   Sasuke: İyiyim abi de, ne oldu ki?

   İtachi: Bilmemezlikten yapma Sasuke! Geç içeri de herşeyi anlat çabuk!

   Sasuke: Tamam, tamam.

Dedi ve içeri geçti Sasuke. Hemen koltuğa oturdu, abiside yanına oturdu

   İtachi: Evet, seni dinliyorum Sasuke?

   Sasuke: Hayır abi, birşey olmadı. Sadece ben feromonunu çok fazla salgılamasını istedim. Fakat sonra kontrolünü kaybedeceğimi anladığımda bayılmışım. Uyandığımda o hastane gibi yerde(kısaca revir) uyandım. Kötü birşey olmadı yani

   İtachi: Umarım Sasuke, şimdi daha iyisin değilmi?

   Sasuke: Evet! Daha iyiyim!

   Sasuke: Fakat abi, benimde sana bir sorum olacak

   İtachi: Nedir?

   Sasuke: Annem ile babam nerede?

   İtachi: Ah, o konuyı söyleyeyim sana, annem ile babam 2-3 hafta veya aylığına iş gezisindeler. Bana vallahi 2-3 hafta veya ay dediler. Saçma deme yani -_-

   Sasuke: Anladım! Herneyse abi, ben duş alacağım

   İtachi: Tamam ama saçlarını güzel kurut, çünkü hasta olursun Sasuke, biliyorsun ki sen çok çabuk hasta oluyorsun

   Sasuke: Hiçte bile! Herneyse ya, ben gidiyorum

   İtachi: iyi tamam, hadi sana iyi duşlar. Ha birde, duştan çıktıktan sonra bastırıcı sık, tamam mı?!

    Sasuke: Tamam!

Dedi Sasuke. Yukarıya ilk önce odasına çıktı, kıyafet ve bastırıcıyı aldıktan sonra hemen banyo'ya girdi. Kıyafetlerini yere koydu. Sonra diğer kıyafetlerini çıkarıp duşa girdi...

Duştan çıktıktan sonra Sasuke İtachi'nin dediğini yaptı, bastırıcıyı sıktıktan sonra kirli kıyafetlerini makineye attı. Bastırıcıyı odadına koyduktan sonra aşağıdan farklı bir feromon kokusı sezdi, bu kesinlikle Shisui'nin feromonuydu. Fakat, daha değişik. Gine hem gıl hemde nektari idi, fakat Shisui'nin feromonşarı bu kadar ağır olmazdı. Hemen aşağıya indi. Fakat, kimsenin olmadığını gördü. Aşağıya inince görmek istediği son manzarayı görmüştü...

Koltuk kanka kaplıydı. Evet, çok birşey yoktu fakat, cidden o  beyaz koltuk, kırmızı'nın en köyü halini almıştı...(Akira: Kim bilir şimdi o nasıl temizlenecek? Mikoto'ya fazladan iş çıkardınız, iyi mi?!)

𝕭𝖚 𝕿𝖊𝖗𝖘𝖑𝖎𝖐𝖙𝖊 𝕭𝖎𝖗 𝕴𝖘𝖑𝖎𝖐 𝖁𝖆𝖗 (ℕ𝕒𝕣𝕦𝕊𝕒𝕤𝕦) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin