★»»--0.7--««★

143 10 10
                                    

   Selamlar! Gıne ben geldim! Yıllarrrr sonra bölüm atmaya! Neden mi bölüm atmıyorum?
Çünkü ders çalışıyorum. Sonuçta bende okula gidiyorum :D
Herneyse...
Umarım bölümü beğenirsiniz canlarım...
Herneyse... Let's Go!


      (Akira'nın Ağzından)

   -Kızışmayı Uzatmayacağım, 2 Gün Sonra-

Sasuke kendini gayet iyi hissediyordu. Karnı o kadar ağrımıyordu, ayrıca feromonunu o kadar çok yaymıyordu. Bugün geçecekti sanırsam, bu yüzden mutluydu. Canı çikolata çekince aşağıya indi, ve koltukta gazete okuyan babasını gördü.

   Sasuke: Günaydın babacığım!

    Fugaku: Günaydın Sasuke, kendini daha iyi hissediyorsun sanırım?

   Sasuke: Evet! Ve canım çikolata çektiği için almaya geldim

   Fugaku: Aman, annen onları dolabın üstüne kaldırdı, haberin olsun.

   Sasuke: Cidden mi? Saol baba!

Fugaku hiç birşey dememişti. Elimde tuttuğu gazetesini okumaya devam etmişti.

Sasuke'yi buna alışıktı. O yüzden hızla mutfağa girdi. Mutfakta abisi ve annesi kahvaltı hazırlıyorlardı.

   Mikoto: Günaydın Sasuke

   Sasuke: Günaydın anne! Ve günaydın abi!

   İtachi: Sanada günaydın minik afacan. Ee? Çikolata falan mı almaya geldin?

   Sasuke: Abi... NERDEN BİLDİN?!

   İtachi: Abilik içgüdüsü Sasuke. Herneyse, sen küçük olduğun için anlamazsın bu konuları.

   Sasuke: YA ABİ!

İtachi gülmeye başlamıştı. Mikoto zaten dakikalardın onların bu saçma kavgasını gülüyordu.

   Mikoto: Tamam, bu kadar yeter bakalım! Sasuke sen babanı çağır, kahvaltı ettikten sonra çikolatanı yersin, tamam mı?

   Sasuke: Öff... Peki anne..

   Mikoto: ANNEYE ÖFLENMEZ!

  Sasuke: Tamam anne..

Dedi ve babasına çağırmaya gitti....

Babasını çağırınca Sasuke ile Fugaku masaya gittiler. Kahvaltı hazır olduğu için yemeğe başladılar...

 

   
       ~ O Sırada Naruto~

Naruto gıne yüzüne vuran güneş ışınları ile - zor bile olsa - Uyandı. Böyle uyanmayı daha çok severdi, nedenini hiçbir zaman bilmezdi. Naruto zaten baya birşeyi bilmezdi ama olsun. Kendisi artık kafeteryanın yerini biliyordu. Gitti ve kahvaltı edip odasına döndü. Bugün Sasuke gelecekti çalışmaya. Akşama doğru gelecekti gerçi. Bunları düşünürken telefonu çaldı. Arayan kişi İtachi idi. Telefonu hemen açtı Naruto, çünkü ne diyeceğini az çok tahmin etmişti.

    Naruto: Efendim Enişteciğim?

    İtachi: 1. Bana enişte deme, 2. İse Sasuke'nin kızışması bitti, haber vermemi istemiştin

     Naruto: Saol enişte ama bugün Sasuke'nin geldiğini öğrenince anlamıştım-

   İtachi: BAK BANA BŞR DAHA ENİŞTE DEME ALIRIM O KELLENİ

𝕭𝖚 𝕿𝖊𝖗𝖘𝖑𝖎𝖐𝖙𝖊 𝕭𝖎𝖗 𝕴𝖘𝖑𝖎𝖐 𝖁𝖆𝖗 (ℕ𝕒𝕣𝕦𝕊𝕒𝕤𝕦) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin